#شغدیر بروزرسانی حداقل اهداف 3500-3600 ت و هدف دوم 4300-4400 ت صبور باشید روی تحلیل تا رفتید داخل سود بفکر سیو سود نباشید اجازه بدید سود گسترش پیدا کنه 1 تیر 1405
-
بازار فرار نمیکنه, هر وقت سهام مثبت بود صندوق های حباب منفی رو بخرین، طلام مثبت بود تمشک بخرین با حباب منفی بخرین
-
آنلاین بورس
#کهربا 📺 چهارشنبه: طلایی ترین روز هفته! همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، بر اساس میانگین درصد بازدهی صندوق طلای کهربا در 5 سال اخیر، عنوان پُربازده ترین روز هفته به چهارشنبه اختصاص پیدا می کنه؛ دوشنبه هم کم بازده ترین روز هفته محسوب می شه؛ الگوی جالبی رو در سیزنالیتی بازار طلا بر اساس روزهای هفته شاهد هستیم: بازدهی از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش پیدا می کنه، و از چهارشنبه تا دوشنبه روند کاهشی در پیش می گیره؛ علت کاهش بازدهی در دوشنبه احتمالاً به بازگشایی بازار جهانی طلا بر می گرده؛ در واقع هیجانات انباشته روزهای قبل در دوشنبه تخلیه می شه؛ علت افزایش بازدهی در چهارشنبه هم می تونه به تعطیلی دو روزه صندوق های طلا در اخر هفته ها ارتباط داشته باشه. 💰@bours_online
-
فزر اقا افشار جسارتا اسشمون رو بگین پیدا نکردم، ممنون میشم
-
نهال فروش حقوقی درصندوق = صدور واحد= خرید گواهی ها توسط صندوق نتیجه= گران شدن زعفران در کوتاه مدت هدف 7300 و خروج تمام
-
شستا بیچاره شدم ضستا4046
-
افروز
#غشهداب غشهداب در فروردین با رشد نرخ فروش عدد خوبی زد و 2323 میلیاردریال فروش داشت و 3525 میلیارد ریال فروش اردیبهشت بود و 5849 میلیارد ریال فروش 2ماهه بود و 2 برابر مدت قبل است
-
خکرمان این گزارش ماهانه الان اومد زده 1834 میلیارد تومن سود خالص یعنی 367 تومن برای هر سهم تازه رفته خساپا رو به تعداد 15 میلیارد سهم 54 تومن خریده
-
ali ali
وفردا 140حمایت ضعیف 120حمایت متوسط 95تومن حمایت قوی
-
مهراد
#غشهداب امروز 230 میلیون حجم خورد. فردا متعادل معامله میشه یا احتمالا چند روز بهش اصلاح بدن
-
مهراد
#غشهداب امروز 230 میلیون حجم خورد. فردا متعادل معامله میشه یا احتمالا چند روز بهش اصلاح بدن