#ثاخت 57 تومن شل کند اینم خوبه
-
مهدی هاشمی
#کفراور سهامدار درصدی جدیدی اضافه شده انشالله پا قدمش سبک باشه واز طرف سهامداران کفراور ارزوی موفقیت داریم
-
۱
#شبندر جالبه p/e شپناباشبندرباهم برابربود🤔🤔🤔 P/e گروه 5.68 ظرف 10 روزقیمت شپناباحمایت حقوقیش بالارفت و p/e یش به 6.82 رسیدیعنی بالاترازگروه قیمت شبندراصلاح کردوحقوقیش حمایت نکرد p/e به 5.58 رسیدکمترازp/e گروه🤔🤔🤔که سهم روبسیارارزنده کرده حیف امروزپول دستم نرسیدفردادستم برسه حتمااضافه میکنم🤔🤔🤔 💓💓💓🥰🥰🥰
-
جنابِ کرگدن
شرکت صنایع شیر ایران معروف بِ گروه پگاه، شرکت لبنیاتی ایرانی. شرکت صنایع شیر ایران در سال 1333 بِ عنوانِ نخستین کارخانه شیر پاستوریزه و فراورده لبنی ایران افتتاح شد و نخستین محصولاتش، شاملِ: شیر، شیرکاکایو، ماست، دوغ، بستنی، پنیر، کره و کشک بود. 8 شرکت از زیر مجموعه های گروه پگاه در بازار سرمایه فعالیت دارن. نماد این شرکت ها ب ترتیب ارزش بازار اونها، غشصفا، غشاذر، غفارس، غشان، غگیلا، غگلپا، غپاذر و غگلستا هستن. سال مالیِ تمام این شرکت ها 30 اذر ماهِ. مجموع ارزش بازار این شرکت ها در حدود 15،700 میلیارد تومان و همچنین سود خالص اونها در سال مالی 1404 برابر با 1،760 میلیارد تومان بوده. همچنین مجموع سود خالص این شرکت ها در سه ماهه اول سال مالی 1405 برابر با 562 میلیارد تومان بوده کِ نشان از پوشش 32% ای سود خالص 1404 داره. پی بِ ای گروه پگاه براساس سوداوری 1404 و تخمین سوداوری 1405 (سود سه ماهه 1405 × در 4 این روش تقریبیِ رُفقا و برای بررسی دقیق تر باید سود تحلیلی محاسبه بشه) محاسبه شده. همون طور کِ مشاهده می میکنین نمادهای غشاذر، غگلپا و غگلستا پایین ترین پی بر ای رو دارن. #پگاه @therhinoceros1984
-
reza007
#وبملت به نظرم فردا یکی از روزهای تعیین کننده برای وبملت است؛ مشخص می شود 1220 واقعاً حمایت است یا فقط یک عدد روی تابلو که بازار با بی رحمی از کنارش رد می شود.
-
بتا سهم
صنایع شوینده در انتظار تصویب نرخ های جدید به دنبال اعمال مجدد نرخ های جهانی برای عرضه مواد اولیه صنعت مواد شوینده، تولیدکنندگان منتظر اعلام نرخ های جدیده از سوی کارگوه تنظیم بازار هستند تا بتوانند برای تداوم تولید در ماههای اینده برنامه ریزی کنند./ ایرنا
-
تکنوفاند قنبری
هجرت - گزارشات ماهانه - سه ماه اول سال مالی بسیار عالی دارد میانگین این گزارشات خیلی خوب و با این فرمون پیش بره سال مالی 405 هم میترکونه و سهامداری بهترست هنوز فصل اول کدال نشده اما تا حدودی مشخصه
-
غگل واقعا که خیلی خوب همه رو پیاده کرد.کار هرکسی نیس 480 اگه شد کلن تک سهم غگل میشم.ولی هدف 5000 تومنه تا یک سال دیگه فعلا کوتاه مدتی منتظر 1200 میمونم و باهاش میرم مجمع
-
م م
وبملت 120 از نظر تکنیکالی حمایته
-
کراچیان - آقای مالی
#پکرمان واکنش به سطح حمایت استاتیک بلندمدت 1405/04/07 @MrMali
-
ورنا خبر واگذاری و رفع توثیق سهام خسابا کدال خواهد شد، اینم خبر یک نمونش خرید حقوقی های ورنا وساپا از الان