🔼 رنج مثبت در نماد #زملارد @exir_ise
-
اروند سهامداران اروند از ناظر بازار انتظار دارند: 1. اعلام کند ایا افزایش 41 درصدی بر اساس اطلاعات کامل و شفاف بوده است؟ 2. بررسی کند چرا اطلاعات جدید (کاهش سود خالص) پس از بازگشایی منتشر شد؟ 3. پاسخ دهد برای جلوگیری از تکرار چنین وضعیتی، چه برنامه ای دارد؟ سهامداران خُرد، سرمایه خود را با تکیه بر تاییدیه ناظر وارد این سهم کردند و امروز در صف فروش گرفتارند. ناظر باید پاسخگو باشد
-
حامد حامدی
شستا دیروز متاسفانه یکی از دوستان سفارش به خرید سنگین ضستا4046 کرد دوستانی که دارند دقت کنند اگر شستا 1ز 3 روز باقیمانده 1 روز صف فروش و 2 روز دیگر حتی صف خرید باشد ضستا4046 بالاتررین ارزشش 20 ریال می باشد درست تصمیم بگیرید
-
💠 سامان تحلیل 💠
تعداد سهام داران فعال بورس در هفته گذشته از مرز 551 هزار کد فراتر رفت ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://t.me/Samantahlil https://ble.ir/samantahlil https://rubika.ir/samantahlil
-
فارس با این حجم خرید حقوقی تو این محدود کف سازی میشه برای عبور از مقاومت و باتوجه به نیاز به نقدینگی سهام رو رشد خواهند داد تا در قیمت های بالاتر برای تامین نقدینگی کم کم فروش انجام بدهند این رفتار در بازار سهام ایران به دفعات دیده شده است؛ ک برای تامین هزینه های پروژه های شرکت ها سهام که وضعیت این شکلی دارند رو رشد های عجیبی میکنند
-
ح م م ح
وبرق خرید باحقوقی بعید میدونم زیان داشته باشه در میان مدت من هم تابع انم🤑
-
ریزبین
پردیس با باز شدن نماد صندوق های طلا احتمالا وضعیت بهتر بشه
-
Sarmayedan
#خکرمان خاک تو سرش😂 محصول شادکام از 2 افشا الف صفر درصد😆
-
Mohammad
#فیلترها صف فروش جمع شده بنیادی عالی هست p/e سهم را با هم گروهی هاش مقایسه کنید قدرت خریدار بالای 1.7 ثامید در این قیمت ها عالی هست
-
پکویر خوب روز خوش نفروختی بعدا سود خواهی کرد. خدانگهدار همه
-
م اعتمادی
وبملت چکار کنیم، بفروشیم؟ الانم بزارم فروش اخه فکر نکنم فروش بره