پتروشیمی تابان فردا تا دو هفته اینده عرضه اولیه می شود/ ثبت بزرگترین عرضه معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس از عرضه اولیه سهام گروه پتروشیمی تابان فردا طی دو هفته اینده خبر داد که از نظر ارزش ریالی، بزرگ ترین عرضه اولیه تاریخ بازار سرمایه ایران خواهد بود. بورس پرس وسط جنگ و بمباران امریکا موشک زدن ایران به کویت وبحرین اقایون که حداقل باید 4سال قبل چنین عرضه ای را انجام می دادن تازه یادشان افتاده می توان از ظرفیت های بازارسرمایه استفاده کرد متاسفانه ما ایرانیا با تاخیر هامون کار های درست وضروری را دربدترین زمان ممکن انجام می دهیم چنین عرضه بزرگی در بازار منفی ممکن نیست موفق شود #ومهان جذاب می شود با عرضه تابان فردا البته ریسک جنگ برقرار و فروشندگان روهم نمیشه بهشون ایراد گرفت
-
Wise Investor
#شپلی از زمان ورود به سهم در 7 ماه تا اینجا حدود 200% (با احتساب پله های دیگه) در سود هستیم همچنان جا برای رشد زیاد داره , سهمیه که قبل از بقیه بازار در موج های بزرگ استارت میزنه
-
اختیارمعامله 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆
✅ وضعیت صندوق های طلا ✍️ یه تصویر جامع از صندوق های طلا ببینیم دلار محاسباتی : هر صندوق داره با چه دلاری معامله میشه حباب های 3 گانه درصد شمش یا سکه یا نقد بودن صندوق ارزش بازار ارزش معاملات ورود پول و… میتونید تمام این دیتا رو در داشبورد تخصصی بازار طلا سایت رهاورد ببیند https://rahavard365.com/gold 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 https://t.me/optionreference/11822
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود
-
علیرضا رمضانی
شرنگی عجب گزارشی داده،پس صف فروش شد که
-
وفردا قیمت 50 تومن هم زیادش بود
-
گشان از زمانی که وارد بورس شده هنوز 70 درصد تو ضررم اگه تورم این 15 سال رو هم حساب کنیم میشه 99 درصد ضرر