#وبملت در صورت عدم حمایت میتواند تا 110 ت اصلاح داشته باشد خرید بصورت پله ای با مدیریت حجم
-
تحلیل سهم
#وایرا یک صف خرید دیگه
-
mina.MT72
#شپلی دوستان، علت فروش حقوقی دیروز و امروز چیست.؟؟
-
سبدگردان انتخاب اول
📊 تحلیل روزانه بازار سرمایه| 7 تیر 1405 | انتخاب اول 📌 بازده امروز شاخص کل و شاخص کل هم وزن به ترتیب معادل منفی 1،95 و منفی 1،52 درصد بوده است. 📌 امروز بیشترین میزان خروج منابع حقیقی از صندوق های سهامی بوده است. در مقابل بیشترین ورود منابع حقیقی نیز به صنعت درامد ثابت صورت گرفته است. 📌 بیشترین میزان خروج پول از صنعت بانک و موسسات اعتباری صورت گرفته است. در مقابل نیز بیشترین میزان ورود پول حقیقی به حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات بوده است. برای جزییات بیشتر و تحلیل دقیق تر گزارش کامل را مطالعه کنید! 📲 @EntekhabeAvalAM https://entekhabe1.ir
-
پایگاه خبری دیار بندر
💢صندوق نفت برکناری رسمی شریعتمداری را اعلام کرد 🔹 صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در نامه ای رسمی خطاب به محمد شریعتمداری، با استناد به مصوبه هیات رییسه این صندوق، اعلام کرد که از زمان معرفی نماینده جدید صندوق در هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، وی دیگر هیچ گونه اختیار قانونی برای انجام اقدامات در جایگاه نماینده صندوق ندارد. 🔹 در این نامه که به امضای حسین حسین زاده، رییس هیات رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت رسیده، تاکید شده است که با معرفی نماینده جدید برای ادامه دوره عضویت در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس و مدیرعاملی حسن عباس زاده، از همان تاریخ تمامی وظایف، اختیارات و مسیولیت های مربوط به شریعتمداری به فرد جدید منتقل شده و هرگونه اقدام از سوی مدیرعامل سابق، فاقد وجاهت و غیرمجاز خواهد بود. 🌐 از طریق لینک زیر اخبار را دنبال کنید @diyare_bandar
-
صندوقچه بازار | StockArk
#غصینو P/E~8.9 گزارش عالی رو تکرار کرد. تولید مثل اردیبهشت در حد رکورد بود و بدون فروش از موجودی در حد رکورد و 130% بیشتر از ماه مشابه بود. بهار تولید حدودا 15% رشد داشت و با رشد نرخ ها درامد هم 150% بالاتر بود. فقط نکته این که تخفیفات نسبت به سال گذشته بیشتر شده و از 9% به 13% افزایش یافته، این یعنی افزایش هزینه های فروش که احتمالا این هزینه به قاسم می رسه و البته اون خودش هم افزایش هزینه داره. @StockArk
-
بورس با پت و مت
#اهرم تایم 1 ساعته فردا از صف فروشش بررسی
-
SAYID SARVAR
#ودی من فروختم اعصابم نکشید رفتم صندوق طلا خریدم هر کی داره این سهم و انشالله سود میکنه🥱
-
صندوقچه بازار | StockArk
#پکویر P/E~4.5 به لحاظ تولید بهتر شد و 20% بیشتر از اردیبهشت بود و کمی هم موجودی شد. نرخ ها 14% بیشتر از اردیبهشت و 110% بیشتر از ماه مشابه بود. بهار ولی تولید طبق انتظار افت داشت و 40% کمتر از بهار گذشته بود، ولی با رشد نرخ ها درامد 28% رشد داشت. تقریبا به کف هی قیمتی نزدیک شده. @StockArk
-
Wise Investor
#شپلی از زمان ورود به سهم در 7 ماه تا اینجا حدود 200% (با احتساب پله های دیگه) در سود هستیم همچنان جا برای رشد زیاد داره , سهمیه که قبل از بقیه بازار در موج های بزرگ استارت میزنه
-
اختیارمعامله 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆
✅ وضعیت صندوق های طلا ✍️ یه تصویر جامع از صندوق های طلا ببینیم دلار محاسباتی : هر صندوق داره با چه دلاری معامله میشه حباب های 3 گانه درصد شمش یا سکه یا نقد بودن صندوق ارزش بازار ارزش معاملات ورود پول و… میتونید تمام این دیتا رو در داشبورد تخصصی بازار طلا سایت رهاورد ببیند https://rahavard365.com/gold 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 https://t.me/optionreference/11822