#غصینو P/E~8.9 گزارش عالی رو تکرار کرد. تولید مثل اردیبهشت در حد رکورد بود و بدون فروش از موجودی در حد رکورد و 130% بیشتر از ماه مشابه بود. بهار تولید حدودا 15% رشد داشت و با رشد نرخ ها درامد هم 150% بالاتر بود. فقط نکته این که تخفیفات نسبت به سال گذشته بیشتر شده و از 9% به 13% افزایش یافته، این یعنی افزایش هزینه های فروش که احتمالا این هزینه به قاسم می رسه و البته اون خودش هم افزایش هزینه داره. @StockArk
-
Falone67
#خزامیا وظیفه خود میدانیم که ما سهامداران شرکت زامیاد از تلاشهای بی وقفه مدیران و رییس هییت مدیره شرکت جهت سرکوب قیمت سهم و بدنام شدن ان در کل بازار سهام تشکر و قدردانی نماییم خداوند اجر شما را به بهترین روش مقتضی بدهد
-
حسین خراسانی فردوانی
اسامید من هم تماس گرفتم با امور سهام قسمت پشتیبانی گفتن شرکت منحل شده و کارهای اداریش داره انجام میشه قراره بر اساس nav واریزی ها انجام بشه ولی زمانش مشخص نیست
-
وبملت یعنی سهمی مثل وبملت با پی بر ای 1/63 هیچ ارزشی نداره و باید صف فروش باشه؟!
-
بتا سهم
#زکشت در فروردین با فروش 1762 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت با رشد 1917 میلیاردریال شد و خرداد 2115 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه5795 میلیارد ریال شده است .2 برابر قبل
-
mina.MT72
#ختور این منما
-
ططلاطللا طلاططلا
عیار خیلی ظلم شد در حق این صندوق عیار چون از 65 شارپ اوردنش پایین حالا وقت برگشت به سر به سر هست
-
غلامحسین رضایی نجف آبادی
ذوب اولا:تک سهام نباشید سبد داشته باشید.2:با خرید جنون اور جز نابودی سرمایه ثمری نداره3:پلکانی خرید کنید پلکانی بفروشید4:تا صلح برقرار نشه اوضاع کامل امن نشه برا سرمایه گذاری داخلی افشا یا افزایش سرمایه نمیزنند،5:حدضرر داشته باشید6:هم تکنیکال هم خبرهارو دنبال کنید.بازار سرمایه که قمار نیست همینجوری بخری پولدارشی یا شانسی نیست علم وپیگیری مطلبه.
-
تریبون آزاد مرند
صعودی شدن صندوق های طلا با افزایش قیمت دلار 🔹از روز گذشته صندوق های طلا وارد مدار صعودی شدند، صندوق طلای «رز ترنج» در این 2 روز حدود 6.5 درصد افزایش پیدا کرده است. 🔹صندوق های طلا با توجه به امکان خرید و فروش انلاین در بستر بورس این روزها محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کردند. @tribonazad_marand
-
Gama l گروه مالی گاما
#عیار | تایم فریم روزانه صندوق عیار پس از اصلاح از سقف تاریخی، اکنون به یکی از مهم ترین محدوده های حمایتی خود یعنی کف کانال صعودی بلندمدت رسیده و فعلاً واکنش اولیه مثبتی به این ناحیه نشان داده است. با این حال، تا زمانی که قیمت نتواند دوباره بالای میانگین های متحرک کوتاه مدت تثبیت شود، نمی توان از پایان اصلاح با اطمینان صحبت کرد. اندیکاتور RSI در محدوده 45 قرار دارد و پس از خروج از ناحیه ضعف، در حال تلاش برای بازگشت به سطوح بالاتر است. از سوی دیگر، MACD همچنان در فاز منفی قرار دارد، اما از شدت مومنتوم نزولی کاسته شده و در صورت ادامه ورود تقاضا، احتمال شکل گیری کراس صعودی وجود دارد. در کوتاه مدت، حفظ حمایت 450 تا 460 هزار تومان اهمیت بالایی دارد. از دست رفتن این محدوده می تواند اصلاح را تا حمایت های پایین تر ادامه دهد. در سناریوی صعودی، نخستین مقاومت مهم در محدوده 485 تا 490 هزار تومان (هم زمان با EMA60) قرار دارد. عبور و تثبیت بالای این سطح می تواند راه را برای حرکت به سمت 520 تا 540 هزار تومان و سپس سقف های قبلی هموار کند. 📊 تحلیل ها و اخبار اقتصادی | @GamaEconomic https://t.me/GamaEconomic
-
محمد م ب
ثشاهد فردا دوشنبه صف ب صف خواهیم داشت در نماد ثشاهد