#کرازی میزان فروش سه ماهه 6,580,917 میلیون ریال که به مدت مشابه سال قبل رشد 160 درصدی دارد، تبریک به فروشندگان بازیگرانم بزخری میکنن ازتون
-
Wise Investor
#شپلی از زمان ورود به سهم در 7 ماه تا اینجا حدود 200% (با احتساب پله های دیگه) در سود هستیم همچنان جا برای رشد زیاد داره , سهمیه که قبل از بقیه بازار در موج های بزرگ استارت میزنه
-
اختیارمعامله 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆
✅ وضعیت صندوق های طلا ✍️ یه تصویر جامع از صندوق های طلا ببینیم دلار محاسباتی : هر صندوق داره با چه دلاری معامله میشه حباب های 3 گانه درصد شمش یا سکه یا نقد بودن صندوق ارزش بازار ارزش معاملات ورود پول و… میتونید تمام این دیتا رو در داشبورد تخصصی بازار طلا سایت رهاورد ببیند https://rahavard365.com/gold 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 https://t.me/optionreference/11822
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود
-
علیرضا رمضانی
شرنگی عجب گزارشی داده،پس صف فروش شد که
-
وفردا قیمت 50 تومن هم زیادش بود
-
گشان از زمانی که وارد بورس شده هنوز 70 درصد تو ضررم اگه تورم این 15 سال رو هم حساب کنیم میشه 99 درصد ضرر