جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محسن | drnejati
۱۰:۰۲:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شبندر چرا سرمایه مردمو نابود میکنین خدا رو خوش نمیاد این سهم 2برابر شده و پی بر ای نزدیک 6 با این وضعیت جنگی از کجا میدونی گزارشات خوب برای چند ماه اینده بده کاملا مشخصه این وضعیت ادامه داشته باشه تمام حقوقیا خالی میکنن طمع چند درصدو نکنین سهم داره حباب میگیره

لیست اخبار