تاپیکو هم صف خرید شد
-
خبنیان سهمی که ناظر نظارت نمیکند یعنی حقوقی خودش ناظر است
-
ثشاهد سال 402 شاخص 2 میلیون و سهم 3000 تومن و الان شاخص 5 میلیون و سهم 850.
-
Maybe
#ونیرو بله شاهد هستیم که ماله کش با وعده افشا الف برگشته غافل از اینکه اون افشا الف قراره منفی باز بشه تو این بازار منفی
-
Mard Mard
وگردش با این قیمت ها باید صف خریدش بالای یک میلیارد بره
-
کمال خدابنده لو
اهرم سهم خوب رو تو بازار خراب باید پیدا کرد مثل امروز شستا که هر چی میفروختن خریدار خرید فردا پس فردا بازار برگرده تا چند روز قفل صف خرید خواهد شد ضستا ها میترکونن
-
فزر اقا افشار عزیز اسم، سیمانیا، بگین من نظراتتون نمیدونم مال چه زمانیه
-
mohamad reza
شبندر توی توهمات راه نرید تو کف بخرید وسلام
-
مهراد
#فگستر داره می ره اصلاه کنه.
-
عاطفه صابری
وبملت مجمع چه تاریخی هست؟؟
-
اروند با احترام به سهامدار حقیقی من خودمم تو ضرر م حقیقت رو باید بپذیریم وقتی حقوقی داره میفروشه یعنی کف پایین تره کف زیاد دور نیست