#جم 3150 تومان محدوده حمایتی مهم مقاومت سهم 4000 تومان می باشد
-
دوستان نظرشون در باره غمارگ چیه خیلی اصلاح کرده اضافه کنیم؟
-
گشان بازده یک ماهه گشان 40/35 %🟢
-
خودرو دیروزی سینرژی گفتم 15 درصد داد الان بفروشید امروز میگم عیار امیدوارم مثبت 10 بشه و صف خرید
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
🟢✔️🟢 #وگردش 💹 1405/4/7 ⌚ 10:34:07 🔖 1,365 #خرید 35 کد حقیقی درمثبت 2.55 تابلو به ارزش کل 96,148,493,805 ریال سرانه خرید هر کد 2,747,099,355 ریال
-
شاهرخ مسکوب
#اروند مجمع 550 تقسیم میکنه .امسال هم پی وی سی دوبرابر قیمت پارساله با فروش کاستیت سودش بالای 1000 تومنه دیگه فروش توجیه نداره!
-
IMEX CHANNEL
#خکاوه ورود پول هوشمند قدرتمند . تابلو فردا دیدن داره
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#شغدیر بروزرسانی حداقل اهداف 3500-3600 ت و هدف دوم 4300-4400 ت صبور باشید روی تحلیل تا رفتید داخل سود بفکر سیو سود نباشید اجازه بدید سود گسترش پیدا کنه 1 تیر 1405
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#شغدیر پیشنهاد ورود در کف قیمتی همراه با واگرایی مثبت انتظار بازدهی بیشتر از تارگت قبلی که زده یعنی می ره بالاتر از 4400-4600 ت بالاخره بدهی واگرایی هم پرداخت شده ریسک به ریوارد فوق العاده پایین 26 خرداد 1405
-
حمید نادری
#ثشرق این گروه ورود پول داره اما این سهم انگار راهش از گروهشم جداست
-
فیلتر بنیادی هوشمند بورس (تکنوفاندامنتال)
#دلقما #دفارا #حخزر مجمع عادی نرفتند