جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
صمد حسینی | farbod1394
۰۹:۴۰:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

مارون من خودم در حال حاضر سهامدار هستم ولی فکر کنم اشتباه کردم به این سهم وارد شدم متاسفانه ح ق و ق ی خوبی نداره چون شناوری پایین هست فقط نوسانگیری میکنه

لیست اخبار