جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali135401
۱۱:۱۳:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت ای کاش صف فروش سنگین بود. وقتی صف فروش را لبه ریزش نگه می داره یعنی به همه استرس میده تا نفرشند و فقط نظاره گر هر روز منفی 3 باشند. 3 سال پیش هم همین روند را داشت و قیمتش نصف شد.