#وگردش الله کبر عجب صف به صفی زد
-
mohamad reza
شبندر صبر کنید بازار تا شاخص 4800 بیاید وارد شید بازار بورس بازار خوبی است و امسال شاخص 8 میلیونی را خواهیم دید به شرط احتیاط
-
حمید
الومینا سهم خشک شده فروشنده عمده نداره نفروشید
-
قاسم هاشمی
ثشاهد بالاخره به ارزوم رسیدن خدا کنه جوره صف فروش رو نگه داره تا دست سهامدارای الکی این سهم خلاص شم داداش ببر به کف برسون خودم همراهتم تا ته تهش
-
بنده خدا
کصدف سلام نیروگاه برق شرکت با چه ظرفیتی قرار است راه اندازی شود من تو کدال نجستم دوستان کمک میکنید؟ قطعی برق صنایع شروع شده بین دو تا سه روز
-
بورس و ارز با وارن
#کدما بازار و خودروییها متعادل بشن قفل صف خرید میشه 🔹@azshahini
-
سامان صادقی
شپدیس وقتی همه سهام صف فروش هستن انتظار نداشته باشید شپدیس صف خرید باشه حتی شاروم هم صف فروش
-
شتران 25 تومن شبندر 50 تومن سه ماهه ساختن زیادی رفتن بالا سودش کمه
-
فملی نوسانگیران طماع دراین سهم منفی هاراساختند
-
ثفارس پول لازم بودن 500هزار سهم تو مثبت فروختم اما اصلاً ناراحت نیستم چون خیلی بیشتر از اینها دارم ، رشد سهم تازه شروع شده خیلی به قدرت خریدار،فروشنده و خرید و فروش حقوقی توجه نکنید وگرنه دچار اشتباه میشید
-
پایا سرمایه اکسیر
✅ رنج مثبت و صف خرید در نماد #سفاسی 👆 تحلیل نماد @exir_ise