جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vahabkarami60
۱۰:۱۹:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ثفارس پول لازم بودن 500هزار سهم تو مثبت فروختم اما اصلاً ناراحت نیستم چون خیلی بیشتر از اینها دارم ، رشد سهم تازه شروع شده خیلی به قدرت خریدار،فروشنده و خرید و فروش حقوقی توجه نکنید وگرنه دچار اشتباه میشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار