#وسنا صف خریدش به خاطر جو بازار عرضه شد و البته در محدوده مقاومتی هم قرار داشت ، ولی مجددا به صف خرید نشست اگه به روال سالهای قبل باشه این هفته باید گزارش خرم اباد و دیگر زیر مجموعه ها روی کدال بشینه https://t.me/vahidkeshmirypour
-
بیدار بورس
✨ رکوردشکنی فروش "قزوین" در خردادماه 🟣 کارخانجات قند قزوین در خردادماه با ثبت 530 میلیارد تومان فروش، رکورد جدیدی در عملکرد ماهانه خود به جا گذاشت؛ رقمی که نسبت به ماه قبل 46 درصد و در مقایسه با خرداد سال گذشته بیش از 5 برابر رشد نشان می دهد. 🟣 #قزوین در این ماه 8,087 تن شکر تولید کرد و مجموع تولید سه ماهه شرکت به 16,857 تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش داشته است. 🟣 این شرکت تا پایان خرداد 10,758 تن شکر فروخته و حدود 6,100 تن را برای فروش در ماه های اینده به موجودی منتقل کرده است. نرخ فروش هر تن شکر نیز 85 میلیون تومان بوده که نسبت به سال قبل 83.5 درصد رشد داشته است. #کدال @bidarbourse
-
کانال بورس و فرابورس
📊 #نبض_بازار 📆 7 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت10:20 ، شاخص کل با97118 واحد کاهش 1.88% منفی است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 24.1 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 6.3 همت خروج پول بوده است. 🟠 تا کنون 209 نماد مثبت و 693 نماد منفی معامله شده اند. 📊 بیشترین ارزش معاملات: #شپنا #پالایش #وبملت ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #حکشتی #ومهان #شراز 🧮 جمع بندی: فشار فروش و خروج سنگین نقدینگی حقیقی، برتری عرضه را در بازار تایید می کند؛ هرچند تمرکز پول روی چند نماد شاخص ساز نشان می دهد تقاضا هنوز به طور کامل از بازار خارج نشده است. ➖➖➖➖ @SignalTek_Bourse
-
حسین بخششی
#خودرو به نظر می رسه که کارشان با بازار تمام شد.
-
AC academy(مهدی غفوری)📊
فاراک ، غمارگ ، های وب کی کرد تو پاچه مردم ؟ برید کانالش از وگردش و… هر چی من میگم کپی کرده اینا تو بچگی قطعا… اره
-
نوین تحلیل
#سرچشمه حد ضرر جدید عدد 5024 1405/4/7 @novin_tahlil
-
بورسیکا|تحلیل اقتصادی
#شبندر سهم شارپ،،رفته بالا و نیاز داره اصلاح کنه و پس از اتمام اصلاح و پولبک،،بره برای ادامه روند صعودی،،در صورتی که محدوده 1120 رو از دست بده, محدوده خوب بعدی برای اتمام اصلاح،،1000 خواهد بود،، 05/04/07 📷 Instagram:@boursika_official @boursika_official https://www.instagram.com/boursika_official/
-
اخبار و اطلاعات و تحلیل بورس
#نبض_بازار 📌 روز منفی بورس در سایه ابهامات تعطیلی بازار و تبادل اتش بازار بورس تهران امروز را پرعرضه اغاز کرد و در حالی یکساعت ابتدایی را پشت گذاشت که 20 درصد نمادها سبزپوش و 80 درصد نمادها سرخپوشند و ارزش صفوف خرید و فروش نیز حوالی 7 همت است. نماگرها یکپارچه در مدار نزولی در حرکتند و شاخص کل با افت بالغ بر 97هزار واحدی تا سطح 5میلیون و 78 هزار واحد به عقب رفته است. خروج 5.6 همتی نقدینگی از بازار از سوی حقیقی ها، ارزش معاملات خرد 19 همتی و خروج 211 میلیارد تومانی پول از درامد ثابت ها نتیجه داد و ستد معامله گران تا این لحظه است.
-
سهام ارزنده
فکر کنم از صندوقها امروز #تمشک خوبه
-
📈 بورس پلاس ✅
تاپیکو دوباره رنج زدن پایین هرکسی خواستی میتونه بخره 34% nav معامله میشه از همینجا به دید میانمدت تارگت 100% دارد
-
اروند فروشندههای خرد با نفری 3000 سهم تو صف فروش هستند