#شبندر سهم شارپ،،رفته بالا و نیاز داره اصلاح کنه و پس از اتمام اصلاح و پولبک،،بره برای ادامه روند صعودی،،در صورتی که محدوده 1120 رو از دست بده, محدوده خوب بعدی برای اتمام اصلاح،،1000 خواهد بود،، 05/04/07 📷 Instagram:@boursika_official @boursika_official https://www.instagram.com/boursika_official/
-
محمدعلی اکبری
وبملت پالایش و شپنا که فرصت ورود شون تموم شد
-
فسبزوار فراتر از تصور…
-
حسین رضایی
خفولا با سلام دوستان چند پست پایین تر اهداف اولیه خفولا را نوشتم 1415 بعد 1500 به راحتی در دسترسع فریب این بازیها را نخورید یا حق
-
وبملت 115 تا 120
-
وبملت بیوتیک تازه داره استارت میزنه اگر دنبال سهمی بیوتیک رو جمع کن. حق تقدمش 9 تیر تمام میشه و شروع رالی سهم استارت میخوره
-
Chiko
وبملت خدا از حقوقی سهم نگذره
-
شتران و البته شتران خدا میدونه برنامه این جماعت چیه
-
شپنا پالایش و شپنا صف خرید شدند
-
حامد حامدی
اهرم به نظر من فردا شپنا هم صف فروش نظر شخصی
-
فملی من میرم فردا مجدد میام.این منفی ها ادامه داره.رانتیا هفت روز پیش خارج شدن