#پترول البته همین صدف عسلویه که پترول مالک 67درصدی ان هست با سرمایه گذاری 350میلیون یورویی درحال اتمام و راه اندازی هست. نزدیک 44 همت برای پترول ارزش دارد دوبرابر مارکت فعلی پترول
-
گروهخدمات بازارسرمایه پاداش
🔺 نزول صندوق های اهرمی و سهامی 🔺در جریان معاملات روز جاری بورس تهران تا این لحظه، نماگر اصلی بیش از 98 هزار واحد کاهش پیدا کرد. در این میان 76 درصد از نمادها در محدوده قرمز تابلو هستند و 395 نماد در صفوف فروش قرار دارند. 🔺در ان سوی بازار، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله سهامی وضعیت مطلوبی را تجربه نمی کنند به نحوی که 87 درصد از نمادهای معاملاتی صندوق های سهامی معادل 135 نماد در محدوده قرمز حضور دارند. 🔺در جریان معاملات صندوق های اهرمی نیز 100 درصد از نمادها معادل 9 نماد در محدوده منفی قیمتی مورد معامله قرار گرفتند. 🔺ارزش صف فروش (سفارشات 5 خط اول) در صندوق های ETF سهامی در محدوده 3 هزار و 591 میلیارد تومان و ارزش صف فروش با معیار فوق در صندوق های اهرمی یک هزار و 957 میلیارد تومان ارزیابی می شود. 🔺در صندوق های سهامی 59 درصد از خرید مربوط به اشخاص حقیقی و در صندوق های اهرمی نیز دقیقا 98 درصد از خرید به واسطه حقیقی انجام شده است. 🔺سرانه خرید اشخاص حقیقی در صندوق های سهامی 168 میلیون تومان و در صندوق های اهرمی 106 میلیون تومان براورد می شود. 🔺در صندوق های سهامی و اهرمی به ترتیب رقمی بالغ بر 688 و 193 میلیون برگه سهم معامله شد. 🔺در حال حاضر رقمی بالغ بر یک هزار و 24 میلیارد تومان جریان نقد حقیقی از یونیت های سرمایه گذاری صندوق های سهامی خارج و 37 میلیارد تومان به صندوق های اهرمی وارد شده است. 📲 بله 📷 اینستاگرام 📱 لینکدین 🏪 اپلیکیشن پاداش 📞 021-58718 https://ble.ir/join/7a2YRF3rBk https://www.instagram.com/padash.ir https://www.linkedin.com/company/padash-financial-group/ https://app.padash.ir/
-
ح م م ح
بکاب اسکرین دارم😁
-
علی رستمی
#اوان خرید از صف فروش پله اول
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔴#اهرم هشتمین #فروش_حقیقی در قیمت 43,971 ( -4.0% ) در صف فروش ساعت: 10:38 8نفر هر کد میانگین 182 میلیون تومان مجموعا 1,457میلیون تومان قدرت خریدار: 0.1 م.سی روز: 2.6 | سرانه حقیقی: 32 م.سی روز: 152 قیمت پایانی 43,971 ( -4.0% ) @fundSmartMoney1 1405/04/07
-
خبنیان سهمی بود تو رشد بازار ریخت تو ریژش بازار از همه زود تر صف شد سهامدارانش بدهکار شدن قیمت از 1200 امد به 120 باز هم سازمان ورود نکرد
-
ارش قدیمی
شپنا راستی صندوق نقره امروز یه حالی به همه میده خواستید یه کم نوسان بازی کنید… ایام به خوشی
-
حمید
غالبر کی منو اورد تو این سهم
-
مسعود کاشف
گشان امروز هم کم کم 3الی 4میلیون سهم تونست جمع کنه گفتم تو روند مثبت به راحتی میتونن سهم جمع کنن ولی درجا زدن و منفی کردن خیر
-
hamidreza
فولای تو بازار مثبت میبندن تو منفی بازش میکنن
-
📊✅Intelligent technique✅📊
بازدهی #وگردش به 97% رسید حواستون باشه 144 تومان یه مقاومت جدی داره و در کوتاه مدت ممکن افتی داشته باشه اما روند کلی این سهم صعودی هست @intelligent_technique