#ورنا ورنا را حقوقی و کسایی که باید جمع کنند اروم اروم جمع میکنند صبور باشید فاصله قیمتی رنا و وساپا را هم نگاه بفرمایید
-
م اعتمادی
وبملت همه رفتن، هر روز صف فروش میلیاردی فکر کتم اخر فقط من به امید جبران ضررام بمونم
-
بهتون گفتم گول سبزی شپنا رو نخورید برای گول زدن مردم در بورس هشت تا سهام خودشون رو توبقیه نماد ها بفروشن
-
مجتبی
وسدید قبل تایم سفارش گیری گفتم امروز بازار منفیه، الان شاخص منفی 2 پایین اومده، منم تو وسدید ضرر هنگفت دادم، دوستان قدیمی میدونن، چهارسال سهامدارش بودم، الکی فکر فراب وپاسارگاد وفسدید نباشید اینها فقط خیاله، منم با همین حرفها 70درصد ضرر دادم، برید سابقه پیامها رو چک کنید متوجه میشین، تک سهم بودم از زمان صدور حکم فراب، اما جز ضرر ندیدم، اخرین بار میگم دیگه هم پیام نمیزارم، چنانچه راه داد وسدید رو به شپلی عوض کنید، بعدا منو دعا میکنید
-
حبیب اله کریم پور چهارده چریکی
شپنا شپنا امروز چه بلا شده و چه میرقصه
-
عرضه اولیه
🟢 بررسی صندوق اعتبار سهام سرمایه گذاری بنیادی با تمرکز بر صنایع پیشرو، رویکرد اصلی صندوق اعتبار سهام ایرانیان است. این صندوق با نگاه مثبت به صنایع دارویی، غذایی، زراعت و پالایشی، بخش عمده پرتفوی خود را به این گروه ها اختصاص داده و توانسته در روزهای هیجانی بازار نیز با رشد خالص ارزش دارایی ها (NAV) همراه باشد. انتشار گزارش های ماهانه مناسب از سوی شرکت های هدف سرمایه گذاری صندوق و همچنین انتشار گزارش های عملکرد فصل بهار می تواند در ادامه نیز زمینه ساز بازدهی مطلوب برای سرمایه گذاران باشد. 🟡مقایسه بازدهی ها از زمان بازگشایی بازار 🟡بازدهی اعتبارسهام: 54.4% 🟡بازدهی شاخص کل: 41.7% 🟡بازدهی شاخص هموزن: 41.6% این صندوق از زمان بازگشایی بازار تاکنون توانسته در میان صندوق های سرمایه گذاری، در زمره صندوق های برتر از نظر بازدهی قرار گیرد. ➖➖➖ 📊سبدگردان اعتبار 📞 مرکز تماس: 02188760010 🔵تلگرام 📱 اینستاگرام 📱 لینکدین https://t.me/EtebarCapital https://www.instagram.com/etebar.capital?igsh=MjhwdTVqNWt4c3Ew https://www.linkedin.com/company/etebar-asset-managment/
-
شبندر خبر اومد الان
-
وساپا وقتی فریاد سهام دار شنیده نمیشود وحقوقی هر کار دلش بخواهد میکند اینم میشه نتیجش
-
اهرم شبندر و شپنا اونقدر تفاوتی با هم ندارن ولی شبندر صف فروشه ولی شپنا صف خرید دستوری ( احتیاط کنید )
-
گلدا سوال نشد چررا محاله حکشتی صف بده چون بالای نیم ساعته حجم نخورده اصلا…
-
جواد حسینی
وبملت تارگت طلا هم مثل وبملت 200 دیگه؟