جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مجتبی | boors1352
۱۰:۴۳:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وسدید قبل تایم سفارش گیری گفتم امروز بازار منفیه، الان شاخص منفی 2 پایین اومده، منم تو وسدید ضرر هنگفت دادم، دوستان قدیمی میدونن، چهارسال سهامدارش بودم، الکی فکر فراب وپاسارگاد وفسدید نباشید اینها فقط خیاله، منم با همین حرفها 70درصد ضرر دادم، برید سابقه پیامها رو چک کنید متوجه میشین، تک سهم بودم از زمان صدور حکم فراب، اما جز ضرر ندیدم، اخرین بار میگم دیگه هم پیام نمیزارم، چنانچه راه داد وسدید رو به شپلی عوض کنید، بعدا منو دعا میکنید

لیست اخبار