خزامیا صف خرید..
-
نوسانگیریVip
صف چهارم #ثرود
-
رحیم مرادی
#ثفارس بالای 1400 سهامداران زیادی هستن که گیر افتادن خط قرمز ثفارس بالای 1400 تا اونحا میتونه نوسان بگیره
-
شپنا اماده صف فروشش باشید
-
نسترن امیری
#عیار خدا رو شکر فروختم نماد وثخوز خریدم دو روزه تو سودم
-
ثفارس چرا پایانی رو پر نمیکنههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟
-
بورس باز
#اروند قشنگ معلومه حقوقی روزانه با خرید سنگین از دست سهامداران خرد حقیقی و البته کلان حقوقی خارجش می کنه اصلا جای ترس نداره
-
پ ز
فباهنر حد ضرر کوتاه مدتی فعال شد
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا یه تارگت برا شپنا میدم .760
-
اهرم شپنا رو هم خالی کردن الان رنج تا صف فروش میکشن
-
Mmmm Nazer
قنقش تازه من در قیمت 200 تومان وارد شدم وای بحال کسی که تو سقف وارد شده فکر نکنم چیزی از پولش مونده باشه