#اروند قشنگ معلومه حقوقی روزانه با خرید سنگین از دست سهامداران خرد حقیقی و البته کلان حقوقی خارجش می کنه اصلا جای ترس نداره
-
تامین سرمایه خلیج فارس
🤔 همه به دنبال سود بیشتر هستند؛ اما سرمایه گذاران حرفه ای به دنبال سود پایدارند. در میان صندوق های درامد ثابت، انچه ساحل را متمایز می کند فقط بازدهی نیست؛ بلکه ثباتی است که پشت این بازدهی قرار دارد. ✅ بیش از 98% دارایی های صندوق در ابزارهای کم ریسک سرمایه گذاری شده است. ✅ بازدهی سالانه 39% ✅ ارزش دارایی سرمایه گذاران در طول زمان، بدون افت وخیزهای شدید افزایش یافته است. در روزهایی که بازارها پر از هیجان و نوسان هستند، داشتن بخشی از سرمایه در جایی که با ارامش رشد می کند، می تواند تفاوت یک سرمایه گذار حرفه ای با دیگران باشد. 🌊 ساحل خلیج فارس، لنگرگاه امن سرمایه شما 🔍 برای سرمایه گذاری، کافیست نماد «ساحل» را در سامانه کارگزاری خود جستجو کنید، و یا از طریق سامانه سرمایه گذاری خلیج فارس به ادرس (pginvest.ir) اقدام به خرید واحدهای صندوق نمایید. 📱 سایت | تلگرام | بله | اینستاگرام https://pginvest.ir/ http://www.pgibc.ir/ https://t.me/PGIBC1 http://ble.ir/join/dxEi4ygmhc http://instagram.com/pgibc.ir
-
میثم
#اروند انتشار مجدد یک گزارش قدیمی، یک حرکت نمایشی است تا بگویند «ما گزارش می دهیم». اما سهامداران می دانند که گزارش حسابرسی نشده با گزارش حسابرسی شده تفاوت اساسی دارد. یکی قابل اتکا است، دیگری نه. سهامداران خواهان گزارش قابل اتکا هستند
-
Eco finance|موسوی|
متاسفانه همچنان در بازار شاهد رفتار گله ای هستیم…سهم های کوچک و بنیادی خیلی نباید به لیدر ها کاری کنند… فسبزوار امد صفر تابلو و الان صف خوب شده و به نظر در ابتدای روند صعودی است بکابل صف به صف شد!!! کپرور حقوقی اردر ترس میگذارد که بالای 1400 نره ولی کم کم بازار متوجه بنیاد کپرور میشه و کارش سخت میشه. حس و حال دارید نمودار و بنیاد این 3 نماد را بررسی کنید
-
يادداشت های مهدی مسلم پور
#فزر 📌 خیلی ها حمایت 102361 را فقط یک عدد روی نمودار می دیدند. اما در ایچیموکو این سطح فقط یک حمایت معمولی نبود؛ دقیقا کیجونسن در همین محدوده قرار داشت و احتمال واکنش قیمت را افزایش می داد. در این ویدیو توضیح داده ام: ✅ چرا این حمایت انتخاب شد؟ ✅ چرا قیمت دقیقا از همین محدوده برگشت؟ ✅ چرا بعد از رسیدن به هدف اول واکنش نشان داد؟ ✅ و حالا چرا دوباره کیجونسن می تواند در ادامه مسیر نقش مهمی داشته باشد؟ هدف این ویدیو فقط نشان دادن یک تحلیل موفق نیست؛ می خواهم منطق پشت این حرکت را یاد بگیرید. ✍️ اگر این سبک اموزش های کوتاه را دوست دارید، میتونید نظرتون رو از طریق ادمین بهم انتقال بدید @Admm33333
-
میثم
#اروند سهامداران اروند در کدال، گزارش حسابرسی شده 1404 را جستجو می کنند, اما هر بار با همان گزارش حسابرسی نشده مواجه می شوند. این یعنی شرکت هنوز نتوانسته نظر حسابرس مستقل را جلب کند. سوال: اختلاف با حسابرس بر سر چیست؟
-
گروه خدمات بازار سرمایه آبان
📌روی خط مجامع با ابان 🔸مروری بر خلاصه نکات مهم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولیدات پتروشیمی قاید بصیر با نماد #شبصیر 📆تاریخ برگزاری: 1405/04/07 •️گروه خدمات بازار سرمایه ابان 🔗 گروه ابان | @abanfinancialgroup
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
🔹 تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی #ومهان #ثاخت #غشهداب #وگردش #بجهرم 📊https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
روانشناسی بورس(بازارهای مالی )
#دکپسول در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دکپسول، به ازای هر سهم 16،600 ریال سود نقدی تصویب شد.
-
بورس نکته ها
📣 پیام ناظر - عرضه اولیه رانیز (مرحله دوم) پیرو اطلاعیه شماره 10904/الف/05 مورخ 1405/03/27، امروز یکشنبه 7 تیرماه 1405، مرحله دوم عرضه اولیه شرکت کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز (نماد رانیز1) انجام می شود. 📊 جزییات عرضه: - تعداد سهام عرضه شده: 350,000,000 سهم - قیمت پایه هر سهم: 16,062 ریال (ثابت و معادل قیمت کشف شده در مرحله اول) - سقف خرید هر کد معاملاتی: 700 سهم (برای اشخاص حقیقی و حقوقی) - زمان ثبت سفارش: از ساعت 12:00 تا 14:00 امروز - شرکت کنندگان: کلیه معامله گران برخط و غیربرخط 📌 نکات کلیدی: - کلیه سفارش ها می بایست به قیمت ثابت 16,062 ریال ثبت شوند. - هر خریدار صرفاً مجاز به ورود یک سفارش به سامانه معاملاتی است. - سفارش ها در طول دوره سفارش گیری قابل اصلاح یا حذف هستند؛ پس از پایان دوره، هیچگونه ویرایشی امکان پذیر نیست. به نقل از مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران**، این مرحله از عرضه به سایر سرمایه گذاران اختصاص دارد و فرصتی مناسب برای ورود به سهام یک شرکت صنعتی در بازار دوم فرابورس محسوب می شود. --- **#عرضه_اولیه #رانیز #رانیز1 #فرابورس #سرمایه_گذاری #بورس #تحلیل_بازار
-
مهدی علوی ۴
#های_وب بپذیریم سهمی که بزرگش با سهامدار خرد پدر کشتگی داره و نفع سهامدار کوچکترین اهمیتی نداره و فقط طرف دنبال چپاول سرمایه مردم هست بریزید داخل سطل اشغال