جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا الف | sahoffice
۱۰:۵۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#کورز بدترین سهم سبدم که توش گیر کردم. مدام بی دلیل و مشکوک صف فروش. با تقسیم سود ناچیز. پتانسیل داره ولی مثل اختاپوس چسبیدن بهش و نمیذارند بره بالا. از ذوب و خودرو و های وب هم بدتره. حتی نوسانگیری هم توش نمیشه کرد

لیست اخبار