#وتوسم جناب احسان شما که به نظر میرسه که کلا با سهام وسامداری مخالف هستی بگو اینجا چکار میکنی من فکر میکنم شما خیر که نیستی پس حتما طلا ودلار داری و داری برای اون بازار فعالیت میکنی حالا حرفهای شما راجع به 20 درصد و80 درصد پرتفوی وتوسم کلاسمپاشیست چون با کدال شدن گزارش خرداد ورشد حداقل 35 درصدی ارزش پرتفوی کاملا دستت رو خواهدشد.
-
اهرم صندوقهای املاک به سمت صف خرید. این رخداد احتمالا اخر وقت امروز سهام رو هم مثبت کنه.
-
ای عدل ایران
تشابه اسمی شرکت خدمات مدیریت و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با موضوع تشابه اسمی این شرکت با صندوق بازنشستگی کشوری و دقت در انتخاب ان در دعاوی به طرفیت صندوق بازنشستگی کشوری به پیوست نامه شماره 0084-05 مورخ 1404/03/20 ارسالی از نایب رییس محترم هییت مدیره شرکت خدمات مدیریت و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با موضوع تشابه اسمی این شرکت با صندوق بازنشستگی کشوری و عدم انتخاب این شرکت خصوصی با شناسه ملی 10103584004 در دعاوی که به طرفیت صندوق بازنشستگی کشوری مطرح می شود جهت اطلاع رسانی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارسال می گردد. 🌐https://t.me/eadliran/2954
-
وتجارت 4 میلیارد صف فروش
-
علی تبرزدی
واعتبار این صف فیک برای ترس تودل سهامداره اخر وقت ببینیدش چی میشه
-
دکتر ادیب خسروشاهی
شستا الاناست که دیگه باید بازار شروع کنه به سورپرایز و جمع کردن کلیه صفها
-
BourseMag|مجله بورس
#مجمع #قرن 📌 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن با حضور حداکثری صاحبان سهام و نمایندگان قانونی ان ها برگزار شد و مهم ترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است: ✅ در پایان مجمع، به ازای هر سهم 1,100 ریال سود نقدی تقسیم شد. 📊 @BourseMagz
-
MAT
#وبملت الان موندم تشکر کنم از حقوقی در منفی حجم خرید زده.. یا لعنت بفرستم… که یک هفته با فروشش منفی کرد سهم… متاسفانه حقوقی ها با این کاراشون فرار از بورس را اسان تر میکنن…
-
رضا
از نظر ارزش دارایی ها فقط پروژه باران 7 همت ارزش خواهد داشت بالاتر از مارکت الان شرکت که 5 همت هست و همچنین با توجه به عقب افتادگی از بازار و تورم شدید 👌ثفارس تو این قیمت ها بشدت خریدنی هست..
-
تک سهم های مطمئن
#ثرود صف خرید این سهم هم خیلی تاکید داشتم هر چند خیلی هم بازیگرش اذیت کرد
-
مهران سارو
سشرق ایچی فلت کرده خوب نیست اگه سریعتر گزارش رو نفرستن اصلاح زیادی میکنه