جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد.ف | reza.f
۰۸:۰۸:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وتوسم جناب احسان شما که به نظر میرسه که کلا با سهام وسامداری مخالف هستی بگو اینجا چکار میکنی من فکر میکنم شما خیر که نیستی پس حتما طلا ودلار داری و داری برای اون بازار فعالیت میکنی حالا حرفهای شما راجع به 20 درصد و80 درصد پرتفوی وتوسم کلاسمپاشیست چون با کدال شدن گزارش خرداد ورشد حداقل 35 درصدی ارزش پرتفوی کاملا دستت رو خواهدشد.

لیست اخبار