جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
MAT | matt
۱۰:۱۵:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وبملت الان موندم تشکر کنم از حقوقی در منفی حجم خرید زده.. یا لعنت بفرستم… که یک هفته با فروشش منفی کرد سهم… متاسفانه حقوقی ها با این کاراشون فرار از بورس را اسان تر میکنن…

لیست اخبار