تکشا تا زمانی که سهامداران به این درک نرسن که رفتن در صف فروش فایده ای نداره به سقوط ادامه میده
-
وسدید تو اگه چیزی حالیت بود وقتی شپلی 80 تومن بود می خرید الان بیش از 600 درصد سود کرده بودی میفروختی
-
Shadi Shahi
شپنا حال این روزهای من: چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد چه خوش ان که مرغی ز قفس پریده باشد
-
Talaaloo
#پترول اینجوری که از صحبتهای دوستان بر میاد، پترول حداقل 200 همت ارزش داره و قیمت الانش در حد جوکه! باید بره بالا، خیلی بالا! پر سود باشید!
-
ali
غدانه تازه رسیده به قیمت 2 سال پیشش الان همه چی گرونتر شده
-
آوای آگاه
#بررسی_گزارش_کدال #زاگرس 📌زاگرس در مسیر احیای تولید ✅ پتروشیمی زاگرس در خرداد ماه 5.9 همت فروش داشت. این رقم برای فروردین 4.8 همت و اردیبهشت 40 میلیارد تومان بود. ✅درامد شرکت در خرداد 1405 نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 81 درصدی داشته است. ✅شرکت بعد از وقفه یک ماهه تولیدات خود را از سر گرفت و 478 هزار تن مقدار تولید و مقدار فروش 183 هزارتنی ثبت کرده است. مقدار تولید شرکت در مقایسه با هفت ماه گذشته بالاتر است اما همچنان با نیمی از ظرفیت تولید فعالیت می کند. ✅شرکت در خرداد ماه78 هزارتن متانول را به فروش صادراتی رساند و نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل 11 درصد رشد داشته است. ✅جمع مبلغ فروش شرکت در بهار امسال به 10.9 همت رسیده و نسبت به سال گذشته کاهش 14 درصدی داشته است. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
امید انصاری فرد
روند صعودی و منفی ها فرصت خرید مخصوصا وبملت
-
BetaModir
#وگستر 5530 سیگنال خرید
-
بتا سهم
#پسهند فروردین کمی بهتر از اسفند بود و 519 میلیارد ریال فروش داشت . اردیبهشت با رشد 1034 میلیارد ریال بود و2 ماهه 1553 میلیاردریال شد خرداد به اندازه کل 2 ماهه قبل فروخت و 1502 میلیارد ریال فروش زد . 3 ماهه 3055 میلیارد ریال بود 3 برابر قبل
-
سصوفی دوستان سصوفی قیمتش برای خرید خوبه حالا یا منتظر بشیم پایین تر بیات؟
-
فزر 2000تومن پولی نیست ولی برا فزر ممکنه حدود 4 ماه زمان ببره تا به سهم افزوده بشه و تثبیت بشه