#پترول اینجوری که از صحبتهای دوستان بر میاد، پترول حداقل 200 همت ارزش داره و قیمت الانش در حد جوکه! باید بره بالا، خیلی بالا! پر سود باشید!
-
عبدالرضا صادقی
#شلیا صالحی خودش توی مجمع بود و به همین هیات مدیره فعلی هم رای داد. من با مدیر عامل شلیا خانم سلطانی هم صحبت کردم، لبخندی زد و گفت اختلاف با صالحی طبیعی است. نمی دونم چرا این خانم سارا و مرد یزدی از خود صالحی کاسه از اش داغ ترند.
-
اسمارت بورس
📊 گزارش های مهم کدال زاگرس در خرداد 5.9 همت فروش داشت - رشد 81% نسبت به سال گذشته. تولید از سر گرفته شده اما با نیمی از ظرفیت. ساینا رکورد فروش فصلی زد - رشد 182% نسبت به مدت مشابه سال قبل. کرازی در خرداد 267 میلیارد فروش داشت - رشد 161% در 3 ماهه. @smartbourse_com ♾️
-
بنده ی خدا
#کصدف نیروگاه برق شرکت چند مگا وات است دوستان مطلع هستند؟ من تو کدال نجستم ولی میدونم یک کارهایی کردند
-
صدای بورس
🕯شاخص کل با کاهش 97،067 واحدی به 5 میلیون و 79 هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن نیز با کاهش 19،192 واحدی همراه است. نمادهای #فملی و #فارس و #شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند. @sedayebourse
-
تحلیل کده
دلقما بالای خوبی زد
-
آپشن باز - اختیار معامله
🔴 وضعیت سقف موقعیت های باز زنجیره قراردادهای اهرم 🔗مشاهده صفحه رصد سقف موقعیت های باز ➖➖➖➖➖ @optionbaaz https://optionbaz.com/option/oi-ceiling
-
پایگاه خبری تحلیلی پردیس جم
♨️شاخص بورس 97 هزار واحد ریخت 🔸شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات با کاهش 97 هزار واحدی به تراز 5 میلیون و 79 هزار واحد برگشت. 🔸در حال حاضر 2281 میلیون تومان پول حقیقی ها از سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی خارج شده و میزان خروج پول سرمایه گذاران حقیقی از صندوق های درامد ثابت 386 میلیارد تومان است. ┄┄┅┅┅❅🌼❁🌼❅┅┅┅┄┄ 💠با پردیس جم همراه باشید https://zil.ink/pardisejam_
-
تازه های بورسی(A.B.G)
✅ #فسبزوار که مجددا به #صف_خرید نشست 👍
-
Sia
#شفارا شفارا
-
جامعه معامله گران سهام
چه اتفاقی افتاده ؟ نرخ فروش محصول قرص شرکت #دزاگرس به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت روتشکیل میده از 8470 که میانگین نرخ سال پیش بود رسیده به 27000 در خرداد ماه ! یعنی سه برابر نرخ فروش مایعات ( شربت ) شرکت هم سه برابر شده و بخش عمده این رشد قیمت سهام به دلیل افزایش نرخ ها هست! نرخ فروش ویال #دلقما به عنوان محصولی که عمده فروش شرکت رو تشکیل میده 4 برابر شده!( افزایش نرخ با حفظ حاشیه سود و عدم کاهش فروش) نکته چیه ؟ ما چندتا شرکت داریم که هنوز ارز ترجیحی میگیرن ، مثل #دبالک #بیوتیک #دشیمی میتونیم انتظار داشته باشیم همچین افزایش نرخ هایی و افزایش سود اوری توی این شرکت ها هم اتفاق بیوفته نرخ یورو که برای خرید مواد اولیه مصرف شده توی گزارش #دبالک 36000 تومان بود ! ارز ترجیحی این بخش هم حذف میشه و با رشد مبلغ فروش ریالی ، سود ریالی هم بیشتر میشه ( با فرض عدم کاهش فروش و حفظ حاشیه سود ) صبر… 🪴Focus