سخزر سلام تورخدا دوستانی که توانایی دارن صدایی مارو به سازمان برسانند .تمام سهام سیمانی نسبت به سقف404ض حداقل 50 درصد بالا تر هستندما چندساله تواین سهم درجا دارییم میزنیم .ارزش بازار امثر سهم ها دوبرابر شدن سخزر هنوز نتوانسته 5همت را رد کند
-
گزارشات کدال (سود نقدی مجامع)📊
#حبندر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 2930 ریال
-
ب رضا
#حفاری سبدی که در حال حاضر دو سهم بیشتر نداره(حفاری ، وبملت ) به نیت شرکت در مجامع پربار فارغ از هر اصلاحی در بازار
-
fered
#فملی منتظر جمع شدن صف فروش و ایجاد صف خرید باشید . اگر زرنگ باشید ، در انتهای جمع شدن صف فروش ، خریدتان را تکمیل کنید .
-
خبر پدیده
💎 گشان - صف خرید 📊 7 میلیون سهم - حجم معاملات 🟢 خرید 0 حقوقی به تعداد 0 هزار سهم 🔴 فروش 2 حقوقی به تعداد 7 هزار سهم #پدیده_شاندیز #ابنیه #گشان
-
آکادمی تحلیل مالی وینرا
#شجم #اپدیت اثر اون باریکه سبز به اتمام رسید. کفشو میشکنه…از زیر باریکه سبز، فشار فروش کم میشه.
-
فرابورس مدیا
#پیام_ناظر #تکمیلی ♻️ عرضه اولیه نماد #رانیز به روش ترکیبی ☑️ مرحله اول:سرمایه گذاران واجدشرایط 🔰 پیرو اطلاعیه این شرکت و پیام قبلی این مدیریت، دوره سفارش گیری مرحله اول از ساعت 09:15 لغایت ساعت 11:15 است و صرفا سرمایه گذاران واجد شرایط ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار امکان ارسال سفارش در این مرحله را خواهند داشت. ⭕ در صورت عدم رعایت الزام مذکور اقدامات مقتضی مطابق با دستورالعمل انضباطی کارگزاران صورت خواهد پذیرفت و مسیولیت های اتی ان بر عهده کارگزار و شخص خاطی است. ✔️ همچنین تاکید می شود صرفا سرمایه گذاران واجد شرایط مجاز به ورود سفارش در عرضه هستند که نسبت به بارگذاری گزارش ارزشیابی سهام در سامانه فراسان اقدام کرده اند. 🖌مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران #عرضه_اولیه #رانیز #فرابورس 🆔@Farabourse_Media
-
پیمان
خریدهای حقوقی توی سهم اروند داره شونه به شونه خریدهای حقوقی توی سهم وبملت می زنه!!! حقوقی وبملت 6 میلیارد خرید زده و حقوقی اروند بیش از میلیارد. سهم وبملت 125تومنیه و سهم اروند 6هزار تومنی. دمش گرم حقوقی قدرتمند و ثروتند اروند. منتظر شگفتانه های این حقوقی هستم
-
رضا نازی(ریسک پذیران)
وخاور با پایانی مثبت، مثبت هم معامله می شود
-
محمد پور
#اخابر باز هم فرصت خرید داده این سهم تا 200 تومان راحت باید برسه
-
جواد جوکار
#کسرا دم همه اونایی که تو این شرکت زحمت میکشن گرم…