#تلیسه از لحاظ بنیادی فوق العاده چارت خودش گویای همه چیز تاریخ تکرار میشود در یک بازه یک تا دو سال هدف سقف کانال 40 تا 45 هزار تومان
-
بورس نما(Bourse view)
#مرور اطلاعیه های کدال | از انتقال دارایی ارزشمند #خکرمان تا تمدید افزایش سرمایه #مادیرا 📌 🔹 #خکرمان این شرکت از انتقال شش دانگ عرصه و اعیان ساختمان 10 طبقه دفتر مرکزی واقع در سعادت اباد تهران خبر داد. خالص ارزش دفتری این دارایی 17,800 میلیارد ریال اعلام شده است. 🔹 #مادیرا سازمان بورس با تمدید 30 روزه مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت موافقت کرد. بر این اساس، مهلت استفاده از مجوز تا 11 مرداد 1405 تمدید شد. 🔹 #وپترو شرکت سرمایه گذاری هامون کیش از شرکت های زیرمجموعه وپترو، 429.9 میلیارد ریال سود از محل فروش سرمایه گذاری ها شناسایی کرد. 🔹 #فافق مجمع عمومی این شرکت ساعت 08:30 روز چهارشنبه 17 تیر 1405 در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار خواهد شد. 🔹 #دتماد مجمع عمومی عادی سالیانه که قرار بود 15 تیر 1405 برگزار شود، لغو شد و تصمیم گیری درباره دستور جلسات به مجمع بعدی که زمان ان متعاقباً اعلام خواهد شد، موکول شد. 🆔 @bourseview2025
-
وبملت بورس جای بسیار خوبی برای از دست دادن سرمایه و اعصاب و روان و سلامتی است!
-
فملی فکر میکنم این صفهای فروش تا مجمع ادامه پیدا کنه چون بالاخره باید یکسری را پیاده کنن…
-
سدبیر کاش اردخریده بودیم بجاسهام سدبیر
-
اریا رمضانی
وبملت خودرویی ها صف خرید میشن دسته جمعی
-
DR
اهرم وقتی میگیم طهرم واچ باشه ما میخواییم نوسانشو بزنیم نمیخواییم بخریم و سند بزنیم براش که رفتیم تو سود میفروشیم میره
-
خوش شانس بورس
#فملی بیانیه وزارت امور خارجه صرفا تاکید بر مسایل تفاهم بوده و قرار نیست ادامه پیدا کنه ضمن اینکه بورس به چند تا شلیک تو جنوب واکنش نمیده. به بمباران تهران و اس را یل واکنش داد. ولی اینکه بورس دنبال بهونه است که سهام رو جا به جا کنه رو موافقم. حالا این بهونه میتونه نرخ بانک باشه یا مقاومت یا چند تا شلیک یا رفتن پول تو دلار. کلا پیشنهاد میدم فول سهم نباشید و بیشتر از نصف قدرت خرید سهم نداشته باشید. اگر اوضاع بد شد هم نقدینگی دارید و هم میتونید جاهای خوب اضافه کنید. اوضاع خوب شد سوارید. یادمون باشه نه اوضاع بد همیشگیه نه اوضاع خوب.
-
iranvestors
#حتوکا حجم عالی در معاملات دیروز جاماندگی زیادی در بازار داره و حتما جبران خواهد کرد
-
اریا رمضانی
وبملت بکاب و ثفارس دوستان گلم سرخطی حتما
-
عیار فزر اگه صفر تابلو داد معطل نکنین چندتا صف خرید در پیش داره