جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
خوش شانس بورس | rooki1878
۰۸:۴۴:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#فملی بیانیه وزارت امور خارجه صرفا تاکید بر مسایل تفاهم بوده و قرار نیست ادامه پیدا کنه ضمن اینکه بورس به چند تا شلیک تو جنوب واکنش نمیده. به بمباران تهران و اس را یل واکنش داد. ولی اینکه بورس دنبال بهونه است که سهام رو جا به جا کنه رو موافقم. حالا این بهونه میتونه نرخ بانک باشه یا مقاومت یا چند تا شلیک یا رفتن پول تو دلار. کلا پیشنهاد میدم فول سهم نباشید و بیشتر از نصف قدرت خرید سهم نداشته باشید. اگر اوضاع بد شد هم نقدینگی دارید و هم میتونید جاهای خوب اضافه کنید. اوضاع خوب شد سوارید. یادمون باشه نه اوضاع بد همیشگیه نه اوضاع خوب.

لیست اخبار