#فملی بیانیه وزارت امور خارجه صرفا تاکید بر مسایل تفاهم بوده و قرار نیست ادامه پیدا کنه ضمن اینکه بورس به چند تا شلیک تو جنوب واکنش نمیده. به بمباران تهران و اس را یل واکنش داد. ولی اینکه بورس دنبال بهونه است که سهام رو جا به جا کنه رو موافقم. حالا این بهونه میتونه نرخ بانک باشه یا مقاومت یا چند تا شلیک یا رفتن پول تو دلار. کلا پیشنهاد میدم فول سهم نباشید و بیشتر از نصف قدرت خرید سهم نداشته باشید. اگر اوضاع بد شد هم نقدینگی دارید و هم میتونید جاهای خوب اضافه کنید. اوضاع خوب شد سوارید. یادمون باشه نه اوضاع بد همیشگیه نه اوضاع خوب.
-
خساپا صف فروش سنگین
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#اروند بنظرتون چقد دیگه میریزه؟؟؟ 10 درصد، 20 درصد، 50 درصد؟ اگه رشد کنه چقدر رشد میکنه؟؟؟ 10 درصد، 20 درصد یا 50 درصد؟
-
بیدار بورس
*بازار همیشه فرصت خرید نیست، گاهی فرصت محافظت از سرمایه است…* در روزهای پرنوسان، سرمایه گذاران حرفه ای فقط به بازدهی فکر نمی کنند؛ ان ها برای مدیریت سرمایه خود هم تصمیم می گیرند. اگر امروز به دنبال راهی برای مدیریت بخشی از سرمایه تان هستید، *صندوق درامد ثابت سپر* می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. 🛡️*صندوق درامد ثابت سپر* *سپری امن برای سرمایه شما* *چرا صندوق سپر؟* ✔️ *39.6% بازدهی روزشمار سالانه* ✔️ نقدشوندگی سریع ✔️ امکان سرمایه گذاری 24 ساعته از طریق بیدار سرمایه ✔️ مناسب برای مدیریت سرمایه در روزهای پرنوسان بازار 🎯سرمایه گذاری در صندوق سپر 🔹 نماد *«سپر»* را در سامانه معاملاتی خود جستجو کنید. یا 🔹 از طریق *بیدار سرمایه*، به صورت 24 ساعته و در کمتر از یک دقیقه، سرمایه گذاری خود را اغاز کنید.👇👇👇 https://ebbco.ir/SeparFund 🟣 *گروه مالی اقتصاد بیدار*🟣 💎 همراه در سرمایه گذاری ☎️ 02142029 🔗 ebidar.com 📲 @eghtesadebidar
-
فولادبان (Fouladban)
🔻استراحت شاخص بورس در ارتفاع 5 میلیون واحد 🔹به گزارش فولادبان، بازار سهام در نخستین روز معاملاتی هفته، در شرایطی به کار خود پایان داد که تلاش خریداران برای تثبیت بورس در کانال جدید با افزایش عرضه ها مواجه شد. شاخص کل بورس تهران که در جریان معاملات توانست برای نخستین بار وارد محدوده 5٫2 میلیون واحدی شود، در ادامه با فشار فروش بخشی از نمادها عقب نشینی کرد و در نهایت با رشد حدود 0٫5 درصدی معاملات را پایان داد. 🔹همچنین بررسی معاملات نشان می دهد اگرچه نماگر اصلی بازار سهام همچنان در محدوده 5٫1 میلیون واحدی قرار دارد، اما احتیاط در سمت تقاضا افزایش یافته و سرمایه گذاران برای ادامه مسیر صعودی، با دقت بیشتری شرایط اقتصادی و سیاسی را دنبال می کنند. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153755 #بازار_سرمایه #بورس گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
فملی فملی وادادن همه
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
کدام صنایع برترین بازدهی یکساله را در بورس داشته اند⁉️ جدول بالا بر اساس بازده یک ساله sort شده است. 🛢 صنعت #پالایشی با بازدهی 167+ درصدی در رتبه نخست قرار دارد. 🥈صنعت #خرده_فروشی با 156+% در رتبه دوم قرار دارد. 🔻کمترین بازدهی یک ساله نیز متعلق به صنعت #هتل با 44-% است. ⚖️ اختلاف بازدهی صنعتی که بهترین عملکرد را در یکساله داشته (پالایشی) و صنعتی که ضعیف ترین عملکرد را داشته (هتل) 123 درصد است. 🌐 این جدول را در صفحه بازار سهام در اپلیکیشن فاندبیس بصورت لحظه ای می توانید مشاهده کنید. http://t.me/fundbase_ir https://t.me/fundbase_bot/app/
-
ولراز فعلا از همون قیمتی که من قبل از مجمع فروخته بودم برگشته پایین گفته بودم برگشت داره، البته شرایط هم کمک کرد
-
تریدر 1
#شاخص_بورس صندوق شتاب وجهش قیمت مناسب پرتفو عالی
-
BATI GOL
خپارس پنج سال این سهم از کف 75 تومان میاد تا نهایت 115 تومان و دوباره برمیگرده…بازم دوباره تکرار شد… شاخص 3 میلیون و 5 میلیون هم سقف قیمت همین بوده…
-
میلاد شمایی
ثشاهد خریدن پله ایش واقعا به موقع هستش…هرکی بتونه هر روز مقداری خرید کنه تا صف فروشه،خیلی عالی میشه.،،برگشت کنه تا بالای هزارتومن شارپ میره