جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کانسلیم | filingertishiya
۰۰:۱۶:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#کرماشا 🛑سلام شب بر همگی خوش بعد 2-3هفته امروز پتروشیمی کرمانشاه و فزر رو که فروخته بودم دوباره ورود کردم . ریسک 7-8درصد انتظار بازدهی 50درصد در میان مدت دارم شاد باشید 🌷💐

لیست اخبار