جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی کاظمی | ali_433
۲۳:۲۹:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشاهد کاش می دونستید وقتی تو این چند سال با این همه نظر و تحلیل هنوز خیلی ها بالای پنجاه درصد در ضررن یعنی اگر طرف شانسی یک سهمی رو می خرید احتمال این همه ضرر رو نداشت.

لیست اخبار