جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
اریا | arya464
۰۰:۴۹:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#اروند عزیزم چرا فکر می کنید گزارش خوب کا راه انداز هست. ما دلخوش میشیم با خبر خوب و ممکنه کمی گره گشا باشه ولی کافی نیست. سهام دو ماه بسته بود و تولید هیچ. بازگشایی با تبلیغ و ایجاد شور حسینی بالای 40 درصد و از فردا با کله پخش زمین. بعضی ها بازارگردان عالی دارند و هنوز می تازند. خیلی ها بی صاحبند و ذلیل و درادامه روند رسیدن به نفت. اینجا تکنیکال و فاندامنتال کیلویی چند. باید دید دستور چیه و تداوم دستور تا کی هست. رک و پوست کنده قانون جنگله. حمایت داشته باشی و صاحب، زنده میمونی و بی کس و کار قطعا بلعیده میشی. خوش شانس باشیم که تا الان نبودیم، یکی بیاد از تو گل درمون بیاره. تا اون موقع حداقل داد بزنیم. زنگ بزنیم به بورس به ناظر به امور سهام، نظارت و بازرسی کشور که ورود کنند و حداقل لال قربانی نشیم. مدام زنگ بزنیم شکایت کنیم. ما نه تنها از بسته حمایتی جنگ بهره مند نشدیم،که در دام افتادیم و فریادرسی نیست.همه در یک کشتی هستیم. یا حق

لیست اخبار