#اروند عزیزم چرا فکر می کنید گزارش خوب کا راه انداز هست. ما دلخوش میشیم با خبر خوب و ممکنه کمی گره گشا باشه ولی کافی نیست. سهام دو ماه بسته بود و تولید هیچ. بازگشایی با تبلیغ و ایجاد شور حسینی بالای 40 درصد و از فردا با کله پخش زمین. بعضی ها بازارگردان عالی دارند و هنوز می تازند. خیلی ها بی صاحبند و ذلیل و درادامه روند رسیدن به نفت. اینجا تکنیکال و فاندامنتال کیلویی چند. باید دید دستور چیه و تداوم دستور تا کی هست. رک و پوست کنده قانون جنگله. حمایت داشته باشی و صاحب، زنده میمونی و بی کس و کار قطعا بلعیده میشی. خوش شانس باشیم که تا الان نبودیم، یکی بیاد از تو گل درمون بیاره. تا اون موقع حداقل داد بزنیم. زنگ بزنیم به بورس به ناظر به امور سهام، نظارت و بازرسی کشور که ورود کنند و حداقل لال قربانی نشیم. مدام زنگ بزنیم شکایت کنیم. ما نه تنها از بسته حمایتی جنگ بهره مند نشدیم،که در دام افتادیم و فریادرسی نیست.همه در یک کشتی هستیم. یا حق
-
داود
#اروند چند روزی منتظر موندم تا اروند به این قیمت جذاب رسید، فردا کامل خریداررم ..
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#ENS/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
کانال تحلیلی سهامشناس
#تحلیل_گروه_خودرو | کدام نمادها لیدر موج بعدی بازار خواهند بود؟ 📅 7 تیر 1405 پس از بازگشت پرقدرت بازار، صنعت خودرو بار دیگر به یکی از مهم ترین کانون های ورود نقدینگی تبدیل شده است. بررسی هم زمان نمودارها، گزارش های کدال، ارزش گذاری، جریان پول و تابلو معاملات نشان می دهد موج جدید این گروه احتمالاً به صورت مرحله ای به خودروسازان، هلدینگ ها و قطعه سازان جریان خواهد یافت. ◀️ وضعیت کلی گروه ✅ شاخص صنعت همچنان بالاتر از میانگین های مهم و ابر کوموی روزانه و هفتگی قرار دارد. ✅ ساختار تکنیکال میان مدت همچنان صعودی ارزیابی می شود. ✅ ارزش معاملات گروه در سطوح بالایی قرار دارد که نشان دهنده تداوم توجه بازار است. ⚠️ از این مرحله به بعد، انتخاب نماد مهم تر از انتخاب صنعت خواهد بود . ◀️ #خودرو | لیدر اصلی بازار ✅ شکست روند نزولی چندماهه ✅ تثبیت بالای ابر کومو ✅ تکمیل پولبک ✅ معاملات روزانه حدود 9 میلیارد سهم 📌 مقاومت مهم سهم محدوده 97 تا 98 تومان است. در صورت تثبیت بالای این سطح، اهداف تکنیکالی بعدی می تواند: 🎯 110 تومان 🎯 125 تومان 🎯 140 تا 150 تومان باشد. ◀️ #خساپا ✅ در استانه شکست مقاومت چندساله ✅ افزایش حجم معاملات ✅ یکی از لیدرهای احتمالی موج گروه ◀️ هلدینگ های خودرویی 🥇 #خگستر ⭐⭐⭐⭐⭐ 9.7/10 ✅ ارزنده ترین هلدینگ صنعت ✅ بیشترین اهرم نسبت به رشد ایران خودرو ✅ نسبت NAV جذاب 🥈 #وساپا ⭐⭐⭐⭐⭐ 9.3/10 ✅ تخفیف مناسب نسبت به ارزش دارایی ها ✅ ریسک کمتر از خودروسازان 🥉 #ورنا ⭐⭐⭐⭐☆ 9.1/10 ✅ پرتفوی مناسب ✅ بهره مند از رشد گروه سایپا ◀️ برترین قطعه سازان 🥇 #خمحرکه ⭐⭐⭐⭐⭐ 9.6/10 ✅ رشد سوداوری ✅ بنیاد قوی ✅ از مهم ترین جامانده های صنعت 🥈 #ختور ⭐⭐⭐⭐⭐ 9.5/10 ✅ گزارش های مناسب ✅ روند تکنیکالی مطلوب 🥉 #خفنر ⭐⭐⭐⭐⭐ 9.3/10 ✅ حاشیه سود مناسب ✅ شناوری پایین 4️⃣ #خلنت ⭐⭐⭐⭐⭐ 9.2/10 ✅ بنیاد مناسب ✅ ظرفیت رشد بالا 5️⃣ #خیمن ⭐⭐⭐⭐☆ 9.1/10 ✅ بهبود عملکرد ✅ ورود نقدینگی 6️⃣ #خوساز ⭐⭐⭐⭐☆ 9.0/10 ✅ عملکرد عملیاتی مناسب 7️⃣ #خنور ⭐⭐⭐⭐☆ 8.9/10 ✅ روند تکنیکالی مطلوب 8️⃣ #خمهر ⭐⭐⭐⭐☆ 8.8/10 ✅ گزینه مناسب در ادامه موج صنعت 9️⃣ #ختوقا ⭐⭐⭐⭐☆ 8.8/10 ✅ از نمادهای قابل توجه گروه 🔟 #خساپا ⭐⭐⭐⭐☆ 8.8/10 🎯 رتبه بندی نهایی جذابیت سرمایه گذاری 🥇 #خگستر 9.7 🥈 #خمحرکه 9.6 🥉 #خودرو 9.5 4️⃣ #ختور 9.5 5️⃣ #وساپا 9.3 6️⃣ #خفنر 9.3 7️⃣ #خ...
-
👑پادشاه خروج👑
#وبملت تا 1135 اصلاحی هست . میشه حدود 4صف فروش که نسبتاً زیاده . مواردی که گفته میشه تحلیل شخصی با فیلتر خروج هست . اگر ضملت دارین این محدوده مناسب هست برای خرید و میانیگن و…
-
علی
#شپلی قیمت. سهم ها. می بایست با توجه به رشد تورم. و رشد دارایی هایشان. و ارزش ذاتی. و…امروز بین 30 تا 70 برابر رشد کنند. بورس. خیلی عقب مانده از دیگر بازارها
-
👑پادشاه خروج👑
#اخابر از سهام خوب که معرفی شده . 750مقاومت کوتاه مدتی دیده شد . کوتاه مدتی ها سیو سود رو بزنن و 15% پایین تر بررسی مجدد کنن
-
علی
#خکاوه ارزش. این سهم. امروز می بایست حداقل. 4. هزار تومان. در کف قیمتی بود
-
علی
#خکرمان ارزش این سهم. در کف کف. حداقل 7 هزار تومان است
-
Yad
#اروند ✍️ دوستان کی می داند چند نفر عضو این صفحه هست که یا سهامدار اروندند یا مشتری ان؟ یا کلا چند نفر این صفحه را می بیند؟
-
محسن
#وفردا خدا لعنت کنه به این مذاکره که فقط مارو بدبخت کرد تو کل بازار همه سبز شد فقط و فردا فرصت خرید بود که ما خریدم از 10 خرداد ی کله منفی هست بر پدر مادرت لعنت و فردا خودمون شدیم مثل اسمت و فردا که میگیم فردا درست میشه که نمیشه و فردا شده تفکرمون از روز خرید اما فردا میشه و فردا منفی 3 هست هرروز و فردا فردا شرکتت نابود بشه ما راحت بشیم