عالیه کسانی شپنا و نفتی ها رو دادند میفروشند میان سهام خودرویی میخرند . سمت خرید سهام خودرو خساپا و ذوب و امثال اینا نرید که مثل ما بعد از 6 سال هنوز 50 درصد ضرریم
-
👑پادشاه خروج👑
#اخابر از سهام خوب که معرفی شده . 750مقاومت کوتاه مدتی دیده شد . کوتاه مدتی ها سیو سود رو بزنن و 15% پایین تر بررسی مجدد کنن
-
علی
#خکاوه ارزش. این سهم. امروز می بایست حداقل. 4. هزار تومان. در کف قیمتی بود
-
علی
#خکرمان ارزش این سهم. در کف کف. حداقل 7 هزار تومان است
-
Yad
#اروند ✍️ دوستان کی می داند چند نفر عضو این صفحه هست که یا سهامدار اروندند یا مشتری ان؟ یا کلا چند نفر این صفحه را می بیند؟
-
محسن
#وفردا خدا لعنت کنه به این مذاکره که فقط مارو بدبخت کرد تو کل بازار همه سبز شد فقط و فردا فرصت خرید بود که ما خریدم از 10 خرداد ی کله منفی هست بر پدر مادرت لعنت و فردا خودمون شدیم مثل اسمت و فردا که میگیم فردا درست میشه که نمیشه و فردا شده تفکرمون از روز خرید اما فردا میشه و فردا منفی 3 هست هرروز و فردا فردا شرکتت نابود بشه ما راحت بشیم
-
بورس ایران
#پترول کرماشا | جهش 134 درصدی سود؛ پتروشیمی کرمانشاه سالی درخشان را به ثبت رساند صورت های مالی حسابرسی شده صنایع پتروشیمی کرمانشاه از رشد چشمگیر سوداوری این شرکت در سال مالی 1404 حکایت دارد؛ به طوری که هم سود خالص و هم سود هر سهم با جهشی قابل توجه همراه شده اند. بر اساس گزارش منتشر شده، کرماشا در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 6,051 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 134 درصد افزایش داشته است. همچنین سود خالص شرکت به 64,063 میلیارد ریال رسیده که بیانگر عملکرد قدرتمند عملیاتی و بهره مندی شرکت از شرایط مناسب بازار محصولات پتروشیمی است. گزارش سالانه کرماشا از رشد پرشتاب سوداوری، ثبت بیش از 64 هزار میلیارد ریال سود خالص و جهش 134 درصدی سود هر سهم حکایت دارد؛ عملکردی که این شرکت را در میان قوی ترین گزارش های صنعت پتروشیمی قرار می دهد.
-
MAT
#فارس فردابا این حجم خرید و درصد رشد پایین یک ماه قطعا مثبت
-
EcoMotive | اکوموتیو
🔘 چرا ضرر دو برابر سود درد دارد؟ | خطایی که تصمیم های مالی ما را تغییر می دهد فرض کنید دو اتفاق برای شما رخ دهد. صبح 10 میلیون تومان سود کنید. و عصر همان روز، 10 میلیون تومان ضرر. از نظر حسابداری، نتیجه نهایی صفر است. اما ایا از نظر احساسی هم همین طور است؟ •️ تحقیقات اقتصاد رفتاری نشان می دهد پاسخ منفی است. بیشتر افراد، درد ناشی از یک ضرر را بسیار شدیدتر از لذت ناشی از یک سود هم اندازه تجربه می کنند. 📌 این پدیده که «زیان گریزی» (Loss Aversion) نام دارد، یکی از مهم ترین مفاهیم اقتصاد رفتاری است و نقش پررنگی در تصمیم های مالی و سرمایه گذاری دارد. 🧠 بر اساس پژوهش های روانشناسان، برای بیشتر افراد، رنج از دست دادن یک مبلغ مشخص تقریباً دو برابر لذت به دست اوردن همان مبلغ است. به همین دلیل، انسان ها معمولاً برای جلوگیری از ضرر، حاضرند تصمیم هایی بگیرند که از نظر اقتصادی چندان منطقی نیست. 🔹 در بازارهای مالی، زیان گریزی رفتارهای اشنایی ایجاد می کند. بسیاری از معامله گران، سهام یا دارایی زیان ده خود را برای مدت طولانی نگه می دارند، به این امید که قیمت دوباره بازگردد و مجبور نباشند ضرر را بپذیرند. در مقابل، همان افراد اغلب دارایی های سودده خود را خیلی زود می فروشند تا سود به دست امده را از دست ندهند. 📉 نتیجه این رفتار، اتفاقی است که بارها در بازارها دیده می شود: «سودهای کوچک و ضررهای بزرگ.» ⚠️ نکته جالب اینجاست که بازار تفاوتی میان سود و ضررهای گذشته قایل نیست. قیمت ها بر اساس احساسات ما حرکت نمی کنند؛ اما احساسات ما می توانند تصمیم هایی بگیرند که بازده سرمایه گذاری را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. 📊 سرمایه گذاران حرفه ای تلاش می کنند به جای تمرکز بر احساسی که یک معامله در ان ها ایجاد کرده، بر احتمال موفقیت و مدیریت ریسک تمرکز کنند. ان ها می دانند که پذیرش یک ضرر کوچک، گاهی بهترین تصمیم برای جلوگیری از یک ضرر بزرگ تر است. 🌍 شاید یکی از مهم ترین دلایل موفقیت در بازارهای مالی، پیش بینی بهتر اینده نباشد؛ بلکه توانایی پذیرش این واقعیت باشد که ضرر نیز بخشی طبیعی از سرمایه گذاری است. گاهی سخت ترین تصمیم، همان تصمیمی است که بیشترین ارزش را دارد: پذیرفتن یک زیان کوچک، پیش از انکه به یک زیان بزرگ تبدیل شود. 🧠 #روانشناسی_بازار 🔗 اکوموتیو @ecomotive_Commodities
-
𝔟𝔯𝔬𝔨𝔢𝔫
حاجی کارما خیلی جالبه جواب ادمارو زود تر از چیزی ک فکر میکنی میده
-
نقاب سیاه
#ورنا فردا شاه ورنا و خودرویی ها صف خرید خبر موثق دارم