فولاد پیشران بورس کالا؛ معاملات فیزیکی از 4 هزار میلیارد تومان عبور کرد معاملات فیزیکی بورس کالای ایران در روز شنبه 6 تیر 1405 تا ساعت 17:30 با ثبت دادوستد بیش از 61 هزار و 900 تن انواع کالا به ارزش حدود 4 هزار و 190 میلیارد تومان به پایان رسید؛ بازاری که در ان تالار صنعتی با اختصاص نزدیک به نیمی از ارزش معاملات، همچنان محور اصلی دادوستدها بود و پس از ان تالار حراج باز و پتروشیمی بیشترین سهم را در گردش مالی بازار به خود اختصاص دادند. پیمان جنوبی در ادامه گزارش خود در باره معاملات فیزیکی بورس کالای ایران نوشت: معاملات امروز بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان داد همچنان محصولات زنجیره فولاد، مواد اولیه صنایع پتروشیمی و فراورده های نفتی، اصلی ترین موتور گردش معاملات این بازار هستند. ادامه در لینک زیر https://www.bultannews.com/003jWu
-
سعید پیرنیا
فزر 55 درصد میشه افزایش سرمایش خیلی راحته خودتون حساب کنید سرمایه جدید 8٫4 میلیارد سهم تقسیم بر 5٫4 میلیارد سهم موجود میشه 1٫5556 منهای یک کنید میشه افزایش سرمایه 55٫56 درصد قیمت باز شدن سهم هم میشه: قیمت پایانی اخرین روز معاملاتی تقسیم بر 1٫5556 راحت و اسوده
-
فرا سرمایه
خرید ادامه دار #موج در #تاصیکو و #وخارزم خرید سنگین امروز صندوق موج از صف فروش هر دو سهم تاصیکو و وخارزم
-
arastoo
#وبملت دوستان با تجربه یه سوال ؟؟ چطوری بعضی شرکتها مثل شبندر صورتهای مالی تلفیقی دارند و کدال میشود ولی بعضی شرکتها مثل وبملت صورتهای مای تلفیقی ندارند ؟؟؟؟
-
دکتر کاما کامایی
کاما سلام دوستمون لطف کردن و در گروه سهامداران کاما (باما) تحلیل تکنیکال از کاما گذاشتن این منفی ها که خورد رسید به حمایت مستحکم و برگشت جالبه تا حدود 420 تومن نگرانی نداره
-
امیرمسعود رحیمی
خودرو با اعلام منطقه ازاد شدن نوبت به نوبت در جای جای ایران، اعتقاد من به این هست که خودروساز مجبور میشه با خارجی ها جهت ارتقا محصولات قرارداد ببنده. اونوقت رشد سهام دیدن داره
-
امین امینیان
#حافرین حق تقدم شامل سود مجمع میشه؟؟
-
تاصیکو این سهم نباید فروخت کافی سه ماه نگهداری بعد خواهی دید
-
گلدا فردا اگر شد رو سخزر تمرکز کنیم
-
نئــــوویــــو ایــــران
#اهرم 1405/04/06 انتظار دارم تا تراز های حمایتی که رو چارت مشخص شده اصلاح کنه و بعد ادامه ی مسیر @neowave_iran
-
بابک
#لکما درود من خبری ندارم ولی تابلو نشان از خرید سهم است البته فعلا خوب میخرند و کاری به مثبت و منفی سهم ندارند . و منتظرم ببینم دلیل خریدها چیست !!