جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| elyas1347
۲۲:۴۹:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی 4 روز منفی خورده 2120 ریال برای هرسهم تو این شرایط حداقل ارزش داره منفی بخوره چرا اخه من که میلیونی سهم دارم تو 4 روز چقدر تو ضرر رفتم

لیست اخبار