جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahmood.az1360
۲۳:۵۶:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وملی مگه قراره افزایش سرمایه بده؟ کی؟ دو هفته امدم تو این سهم منفی ام هنوز در صورتی ک تو سهم قبلی داشتم روزی 6-8تومن روزی میگرفتم . ضرری شدم . نگه دارم یا رد کنم با ضرر گیر نکنم

لیست اخبار