والبر والبر مالک سیزده شرکت برتر دارویی کشور کم نبودن سهامی که در کمتر از دو سال بازدهی چندصد برابری داشتند…کدما غنوش بایکا وسالت نوری ساروم و و و خودم سال 1401 یک میلیون تومن سهام بانک قرض الحسنه رسالت رو داشتم که شد صدوسی میلیون تومن و اگر نمیفروختم به سیصدوپنجاه میلیون هم میرسید… الان بسیاری از سهام این پتانسیل رو دارند ..
-
....🐈⬛
مود کچله:من اینجا چکارم
-
سهامدار مسدود شده
#رفاه گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فروشگاه رفاه که با سرمایه 45 میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد و دو شرکت بازتاب سهام توس و سپهر نوید افرین، مالکیت 42.6 و 19.5 درصدی سهام ان را در اختیار دارند با ارجاع پرونده به دادگاه کیفری مواجه شده است. براساس گزارش فارس و با ورود دستگاه قضایی و مشخص شدن ابهام در واگذاری سهام فروشگاه رفاه و فروش املاک متعدد متعلق به این فروشگاه و ضایع شدن حق سهام داران خرد، 25 متهم این پرونده، احضار و پس از تکمیل تحقیقات، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهمان از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صادر شد.
-
بابالنگ دراز
اره😂 به اون صندوق گنج که توش هیولا هستم دقت کنید
-
𝐍𝐎𝐋𝐎𝐋 𝐓𝐕 | نولول
ممکنه اجداد هالند یونانیهایی بوده باشن که مردونیه کردتشون
-
مهدیه افراشته
#شپلی خریدهای درصدی
-
سهامدار مسدود شده
#رفاه کجا ارزشگذاری شده؟ لینک بده
-
اخبار شرکتها و مجامع
#شاروم | تداوم مسیر سودسازی؛ پتروشیمی ارومیه با رشد سود وارد سال جدید شد صورت های مالی حسابرسی شده پتروشیمی ارومیه از تداوم روند مثبت سوداوری این شرکت حکایت دارد؛ به طوری که سود خالص و سود هر سهم در سال مالی 1404 نسبت به سال قبل افزایش یافته اند. بر اساس این گزارش، شاروم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 843 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 21 درصد رشد را نشان می دهد. همچنین سود خالص شرکت به 1,686 میلیارد ریال رسیده که بیانگر حفظ روند سودسازی و عملکرد باثبات شرکت در سال مالی گذشته است. گزارش سالانه شاروم با تداوم رشد سود، ثبت بیش از 1.6 هزار میلیارد ریال سود خالص و حفظ روند مثبت عملکرد، نشان می دهد شرکت همچنان در مسیر سوداوری پایدار حرکت می کند و توانسته عملکرد مناسبی را برای سهامداران به ثبت برساند. @akhbar_majame
-
اریا
#اروند عزیزم چرا فکر می کنید گزارش خوب کا راه انداز هست. ما دلخوش میشیم با خبر خوب و ممکنه کمی گره گشا باشه ولی کافی نیست. سهام دو ماه بسته بود و تولید هیچ. بازگشایی با تبلیغ و ایجاد شور حسینی بالای 40 درصد و از فردا با کله پخش زمین. بعضی ها بازارگردان عالی دارند و هنوز می تازند. خیلی ها بی صاحبند و ذلیل و درادامه روند رسیدن به نفت. اینجا تکنیکال و فاندامنتال کیلویی چند. باید دید دستور چیه و تداوم دستور تا کی هست. رک و پوست کنده قانون جنگله. حمایت داشته باشی و صاحب، زنده میمونی و بی کس و کار قطعا بلعیده میشی. خوش شانس باشیم که تا الان نبودیم، یکی بیاد از تو گل درمون بیاره. تا اون موقع حداقل داد بزنیم. زنگ بزنیم به بورس به ناظر به امور سهام، نظارت و بازرسی کشور که ورود کنند و حداقل لال قربانی نشیم. مدام زنگ بزنیم شکایت کنیم. ما نه تنها از بسته حمایتی جنگ بهره مند نشدیم،که در دام افتادیم و فریادرسی نیست.همه در یک کشتی هستیم. یا حق
-
اخبار شرکتها و مجامع
#اروند | پتروشیمی اروند با ثبت بیش از 62 هزار میلیارد ریال سود، همچنان در جمع سودسازان بزرگ صنعت صورت های مالی تلفیقی پتروشیمی اروند نشان می دهد این شرکت با وجود تعدیل سود نسبت به سال گذشته، همچنان یکی از بزرگ ترین سودسازان صنعت پتروشیمی باقی مانده است. بر اساس گزارش منتشرشده، اروند در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 5,154 ریال سود به ازای هر سهم شده است. همچنین سود خالص شرکت به 61,843 میلیارد ریال رسیده و در سطح تلفیقی نیز گروه موفق به ثبت 62,972 میلیارد ریال سود خالص شده است. اگرچه سود شرکت اصلی و سود تلفیقی به ترتیب 10 درصد و 9 درصد کمتر از سال گذشته بوده، اما حفظ سوداوری در سطح بیش از 62 هزار میلیارد ریال نشان دهنده تداوم قدرت عملیاتی و جایگاه مستحکم اروند در صنعت پتروشیمی است. گزارش سالانه اروند از تداوم سودسازی در مقیاس بزرگ، ثبت سودی فراتر از 62 هزار میلیارد ریال و حفظ جایگاه این شرکت در میان سوداورترین پتروشیمی های بازار حکایت دارد. @akhbar_majame
-
سینیور
#وبملت فردا مثبت است و بطرف صف خرید پیش خواهد رفت…