⏱ واچ سرخطی فردا ⏱ #حکشتی #تادیکو #بپویا #خودکفا #زهلال
-
Mojtaba
#وپسا فردا یه پله از صف فروش برمیدارم
-
خصدرا ماه بعد 500میخرید
-
سهامداران خساپا خودرو
البته توجه کنید سهامداران پالایشی فردا پس فردا اگه شپنا صف رو داد بدید بره رسیده سقف کانال هواستون جمع باشه
-
. .
شاملا باتوجه به گزارش به نظرم این موارد مهم مد نظر قرار بگیره البته ملاک معامله قرار نگیرد نظر شخصی بنده هست ممکنه همراه با تحلیل نادرست باشه: 1-با توجه به افزایش نرخ فروش به همان میزان افزایش نرخ در مواد اولیه داشته ولی میزان افزایش نرخ فروش ها بیشتر بوده 2-با توجه به گزارش سه ماهه با محاسبات من احتمالا میزان سود سازی شرکت برای فصل بهار حدود 35 درصد محقق خواهد شد. 3-در این صورت سود سازی تا انتهای سال 3100میلیارد را خواهد داشت. که با این حساب p/e فوردارد 4.5 برای این سهم خواهد شد. 4-باتوجه به p/e زیر 5 نگهداری سهم بهتر از فروش ان خواهد بود.
-
Gilvestment گیل وستمنت(بازار سرمایه)
#سرود خب دوستانی ک امروز اونجوری عرضه کردند متاسفانه یا خوشبختانه اطلاع داشتند ک قراره از فروش ماه گذشته وصول شده و گزارش فروش ب این صورت میاد! این تقارن اطلاعاتی متاسفانه بسیار داره بیشتر میشه. سرود میانگین فروش 710 میلیارد در دوماهه ابتدای امسال بوده ک فروش برج 3 تقریبا 9 درصد از این میانگین پایین تر بوده. انتظار فروش ما برای سال مالی جاری 8296 میلیارد تومان هستش
-
htm ghi
فپنتا ما که هر روز تو صف فروش سهم برمیداریم چون قیمتش مفته زیر 4 تومان برای من مفته هر روز اضافه میکنم یه جایی باید زیرش رو بگیره چون خودش هر روز سهم بیشتدی از دست میده
-
چکاپا چه طوفانی قراره را بندازه
-
عبد عبد
وپارس ای سهمی که پی بر بی تو 45صدم و پی بر ای تو یک سود سهام تو 151 و قیمت تو 190 ای که ساختمان های زیادی داری و سود تسهیلات بسیار است تسهیلات و ای که می خواهی افزایش سرمایه بدهی ایا رواست دو درصد پایین تر از پایانی بفروشی با ما نکن این کار رو 😔
-
سهامداران خساپا خودرو
فردا خساپا میرسه به خط حمایت باید ببینیم حمایت میشه یا اگه صف فروش شد که دیگه دوباره چند وقت همین جا درجا میزنه
-
Mojtaba
#رتکو این ماه یکم اصلاح ودرجا خواهد زد استارت حرکت از ماه بعد ینی مرداد خواهد بود