جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
htm ghi | rasoolmousavi
۲۳:۱۲:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فپنتا ما که هر روز تو صف فروش سهم برمیداریم چون قیمتش مفته زیر 4 تومان برای من مفته هر روز اضافه میکنم یه جایی باید زیرش رو بگیره چون خودش هر روز سهم بیشتدی از دست میده

لیست اخبار