جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alih1349
۲۲:۲۵:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کیا این شرکت چند تا اخطار از شازمان بورس داشته و حتی تا مرز انحلال رفته من نمیدونم چرا بازارگردان و حقوقی هنوز کارهای قدیم را تکرار میکنند حالا خوبه جز سهم های کوچیک و sme بازار هست و باید شفاف عمل کنه ولی متاسفانه… من که از پولم دیگه گذشتم ولی برای مدیر محترم این شرکت دعا خواهم نمود که تو روزهای سبز بازار سهم 930 تومانی را اورد تو کانال 700 و شاید پایینتر

لیست اخبار