گشان امروز و دیروز چرخش بازار رو داشتیم از سهم های بزرگ کم کم میان رو سهام کوچک امیدوارم بازیگر سهم یا حقوقی به این زودی ها وا نده برا ورود این سهم هنوز از 3000ت تا 5000ت فروشنده های خاص خودشو داره که خیلی قدیمی هستن و شاید منتظر سربه سر شدن باشن مگر خبرهای خوب بیاد برا سهم که ترغیب بشن بمونن در هر صورت واقعا گشان باید و محکومه به رشد تا حداقل حداقل و حداقل تا پایه ارزش گذاری 2سال پیش قبل از تورم 200الی 300درصدی ملک و دلار و طلا و ماشین و سایر بازارهای موازی
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#درازک ماهانه
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
📣 لیست نماد های مناسب سرخطی برای فردا #رمپنا #حکشتی #حتاید #درازک #ونفت #ددانا
-
𐤀 𝑻𝑲𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𐤀
ایشون با این ویسا اشک از روی خوشحالی ذوق ذوقیمو در اوردا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭مردم یعنی وای. پوت میکنم گیزگیلکی میشه قلبم. تشنج میکنم میمیرم واقعا. ایا لایق این محبت و دوست داشتم شما هستم؟ چه کار خوبی کردم؟
-
اخبار شرکتها و مجامع
#ولکار | لیزینگ کارافرین با جهش 171 درصدی فروش، خرداد را قدرتمند به پایان رساند گزارش فعالیت ماهانه لیزینگ کارافرین از ادامه روند رو به رشد درامدهای عملیاتی این شرکت حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه نسبت به سال گذشته جهش قابل توجهی را به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد ولکار در خردادماه به 601 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 171 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 1,536 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 935 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 467 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 29 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که از شتاب گرفتن روند درامدزایی شرکت در اخرین ماه فصل حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید ولکار با رشد چشمگیر فروش ماهانه، افزایش 56 درصدی درامد تجمیعی و ثبت عملکردی بالاتر از میانگین ماه های قبل، تصویری مثبت از روند عملیاتی این شرکت در ابتدای سال مالی ارایه می دهد. @akhbar_majame
-
امیرخان
#شمواد فردا با اصلاح باز میشه و نیاز داره یک چند روزی اصلاح داشته باشه برای رالی بعدیش که از هفته بعد یا بعد از تعطیلات میخواد شروع بشه
-
mohsen1353
#زقیام احتمالا سهم برای عبور از سطح روانی 1000 نیاز به اصلاح زمانی دارد و این درجا زدنها سهام دست به دست میشه و حرکت جدید بزودی شکل میگیره
-
کانسلیم
#کرماشا 🛑سلام شب بر همگی خوش بعد 2-3هفته امروز پتروشیمی کرمانشاه و فزر رو که فروخته بودم دوباره ورود کردم . ریسک 7-8درصد انتظار بازدهی 50درصد در میان مدت دارم شاد باشید 🌷💐
-
محسن اسدی
#بهپاک فعلا خریدارا خوبی داره
-
سرمایه گذاری برای آینده بهتر
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد…
-
Wallstreetwaves💶
برای فردا #فزر زیر 12000 تومان رو زیر نظر داشته باشید. (بجای صندوق طلا) پیش بینی سود مدیرعامل #فزر برای انتهای سال مالی (برج9) 3400 تومان است p/e زیر 4👌 فزر با تقسیم سود حداکثری و پرداخت سود زود، معمولا قبل از مجمع p/e 10 میگیرد ( مجمع سالیانه بهمن) #فزر افزایش سرمایه 50 درصد از سود انباشته هم دارد که مورد تایید حسابرس قرار گرفته