جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۲۱:۵۵:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو قیمت محصولات افزایش چندباره اونم دریکسال اخیر،بعد بایداین افزایش تو سهم متبلور بشه مثل همه جای دنیا،ولی نمیشه.چرا؟ چون تاوقتی بازار اپشن هست که راحت ازش سودهای کلان میگیرن و موقع انقضا قراردادها که میشه،حقوقی ها رنج منفی تو نماداصلی میکشن و کاملا سفته بازی توش مشهوده،بنابراین هرموقع بخوان اپشن بفروشن،نماداصلی بالا میبرن،هرموقع بخوان سرمایه مردم رو تو اپشن بسوزونن ،رنج منفی میکشن

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار