جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کندل طلایی | golden_candle_vvip
۲۲:۳۱:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

با یسری دوستان صحبت میکردم نظراتی که دارن باهاتون به اشتراک میزارم . اگر شپنا و شستا میخوای لیدر بزاری برای بازار و بعدش فاندی نباشه تو این لگ حداکثر صعود که برای شپنا میبینن 1200 هست حدودا یسری هم میگن بازار 10% دگه نهایت بالا میره . ولی خوب هنوز ارزش معاملات بالا هست و مشکلی در روند پیش نیومده . ما هم سعی میکنیم تا جایی که میتونیم از این روند لذت حسابی ببریم قطعا ما متعصب نیستیم و با همه اِلمانهای موجود تصمیم میگیریم . اگر سهمی داری که سه شنبه منفی بود و امروز صف فروش سهمت یا به تارگت رسیده یا از لحاظ ارزش بنیادی در این قیمت مشکل داره پس بهتره بررسی مجدد کنی در مورد نمادت .

فالورها 6898
تاثیر (Imp) 1859.0
بازدید 1859
تعامل (Eng) 105.0
لیست اخبار