خدیزل امروز میگن ترکوندن تو مجمع کلی خبر و تقسیم سود 300 رسالی از 363 ریال محقق صده
-
سباستین بورسی
#شبندر از فردا بورس منفی میشه
-
سلمان خان
کماسه کماسه امروز نباید انقدر عملکرد ضعیفی می داشت فردا هم اینچنین باشد امیدی نیست.
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #بیدار: 🌟 خرید فروش محسوسی نداشته ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی #کیمیاتک و #وتجارت بوده . ❌ و از #شبندر #وخاور ##کگاز #فرود نمادهایی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ به نظرم پالایشی ها فروشش اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart http://ble.ir/AVA_Premium
-
وبملت بخوای نخوای بازار تازه وارد فاز اصلاح شده
-
علی
#زبینا زبینا. سود سازی. عالی. در پیش دارد. گوهر است
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر تیرماه خیلی ماه خوبیه
-
وبملت سه روزه خروج پول شدید داشته چجوری فردا مثبته؟!
-
یزدان ابراهیمی
#خودرو //
-
وساپا امروز قیمت سهم 700 تک تومنی هست،فقط اینا بدونین قیمت این سهم اینجا نمیمونه…!!!! 405/04/06
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر تا تاریخ 11تیر ناظر فرصت صورتهای مالی داده احتمالا چهارشنبه بسته میشه و باز شدنش با خداست شاید یکماه شاید یکسال