غالبر تا تاریخ 11تیر ناظر فرصت صورتهای مالی داده احتمالا چهارشنبه بسته میشه و باز شدنش با خداست شاید یکماه شاید یکسال
-
غبهنوش سهامهای غذایی افزایش نرخهای خوبی گرفتند و اهداف بالایی دارند مثل غبهنوش اگر نقد باشم فردا در منفی خرید را انجام میدم
-
فملی 600 بیشتر نمی ارزه . با دیسلایک کردن هم حقیقت تغییر نمیکنه
-
علی شوقانی
سهمی که منفی نمیشه کدما تاپیکو شبندر شپنا فارس
-
خساپا در شفاف سازی اتی خساپا در خصوص افزایش نرخ این متن خواهد امد . مدیر عامل سایپا : جهت منافع سهامداران ؛ قیمت سهم را نزولی و قیمت خودروها 30 درصد افزایش تا جیب بالایی ها پر شود
-
ثشاهد اقا قاسم با این گفته 17میلیارد تومن، سهام می خری ؟فقط تو یه سبد از سهام!!!!
-
کانال تحلیلی بازیگران بورس
فردا روز مهمی واسه خودرو و کچاد و کگل و ومعادن هست ..شاخص هم نباید حمایت 5 میلیون را از دست بده وگرنه عرضه ها زیاد خواهد شد ( امیدوارم صندوق تثبیت روند بازی را عوض کنه چون به حد کافی سهام فروخته 😏😏😏)
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا و اینکه در مورد روند بلند مدتی طلا طلا به مدت تقریبی 2 سال اصلاحی خواهد بود و بعد به مدت 4 سال با نوسانات بسیار کم رو به بالا خواهد بود ( عملا خیری داخلش نیست ) یعنی به مدت 6 سال دور سود و رشد طلا را خط بکشید. انس جهانی هم به همین صورت خواهد بود. فعلا برید متغیر های اقتصادی رو بررسی کنین تا ببینیم در اینده چه خواهد شد 😏 05/04/06 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
mina.MT72
#شپلی حقوقی هم فروشش زیاد شده ولی ما هستیم بران عهد که بستیم و هستیم باسهم
-
شبندر یکی از بهترین سهم هاست پارسال بعد افزایش سرمایه 205 درصدی با 414 بازگشایی شد. قبلش 1200 بود. نزدیک هفت ماه گذشته دقیقا گپ قبلی رو پر کرد
-
Eco finance|موسوی|
سرخطی قوی #حکشتی #شپنا #فسبزوار #درازک #غشهداب #رمپنا #دارو #سرخطی #واچلیست 1405/5/6