جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ل1362 | jr654321
۲۰:۱۴:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وفردا حالا بعد ضرر تا فهمیدم که تو بورس باید دانش وسواد بورسی داشته باشیم نه مثل ما توسقف خریدیم حالا هم باید بشینیم واز بین رفتن سرمایه مون باشیم تا ما باشیم دیگه بدون اگاهی وارد بورس نشیم خود کرده را تدبیر نیست اون موقع هم که ما خریدیم هیچ سهمی اجازه ورود نمیداد فقط این سهم نگو که تله بود

لیست اخبار