جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
AR G | amirrezagolmirzae
۲۰:۲۴:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

اهرم دوستان چرا سختش میکنید ؟! امروز به خاطر یکی جریانات دیشب و دیگه اینکه فملی ( لیدر بازار ) تو اصلاح هست و اصلاحش کامل نشده بود و اینکه اهرم و وبملت و خودرویی ها هم پیرو اون ادامه دادن مثبت نبود و به نظر میرسه با اروم شدن مسیله دیشب و اینکه اصلاح فملی داره تموم میشه و اهرم و وبملت و خودرویی ها رو حمایتشون هستن ، فردا بازار از متعادل به سبز خواهد رفت . پرسود و روزی باشید .

تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار