جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sepapod-nader-jahanb
۲۰:۱۳:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

دی #دی این همه لفت داده و نهایتا تو همون قیمتهای کدال دو سه سال قبل فروخته و جالبترین نکته اینکه افشای الف رسیده به وبوعلی در حالی که معامله بین دی و شرکت مالی دی(ودی)بوده!!!!من که نمیدونم چرا باید اینجور بشه.این عادیه بنظرتون دوستان ؟؟!!!!

لیست اخبار