فملی در دو راهی صعود و سقوط گیر کردیم البته مطمین باشید سقوط موقط و پشیمان کننده
-
روهان
پلاسک کم نبودن سهامی که در کمتر از دو سال بازدهی چندصد برابری داشتند…کدما غنوش بایکا وسالت نوری ساروم و و و خودم سال 1401 یک میلیون تومن سهام بانک قرض الحسنه رسالت رو داشتم که شد صدوسی میلیون تومن و اگر نمیفروختم به سیصدوپنجاه میلیون هم میرسید الان بسیاری از سهام این پتانسیل رو دارند .. یکیش همین پلاسکو کار هست
-
David
کمرجان 600 شاید
-
آرتین
#فزر واقعا فزر فروشی نیست.نمیدونم بعضیا چطور تو صف فروش میفروشن.شاید ترس از ضرر بیشتر !! خب در هر صورت ضرر میکنن!
-
امیرمسعود رحیمی
خودرو هر وقت فملی و وبملت صف خرید محکم بستند، اونوقت خودرو و خساپا هم متمایل به مثبت معامله میشن ولاغیر. دیگه خودرو سال 99 وجود نداره. الان کروز اومده
-
YAS borss
فملی دوستان هر سهمی که بره افزایش سرمایه و یا تقسیم سود طبیعیه مقداری اصلاح کند لذا نگرانی ندارد
-
شاملا نرخ خرید ماده معدنی سولفات سدیم افزایش وحشتناکی داشته در کنار این اگر بخواد kcl رو با دلار نیمایی بخره وضعیت کمی نگران کننده میشه…
-
راعد
#شصدف یواش یواش فروش شرکت از مارکت شرکت داره بیشتر میشه چرا تابلوی سهم خوب نیست ؟
-
سید حسین اکبری
شپدیس برخلاف پیش بینی ها و برداشته شدن تحریم پتروشیمی ها اصلا وضعیت این گروه امروز خوب نبود پتروشیمی جم هم با وجود ورود پول خوب در سه شنبه و امروز شنبه بازهم منفی بود مثل بیشتر سهم های گروه
-
آنلاین پلاس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #توان: 🟢 #شبندر و #وبملت خریدهای سنگین و #وصندوق فروش سنگین این صندوق بوده که میشه گفت خریدهای خوبی محسوب می شود . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه فراورده های نفتی داره 😄#رهیاب تنها نماد ورود به درصدی ها ❌ از #خودرو #پارس #شبصیر #بانیان #درپاد #حگهر و #کگاز هم از ترکیب درصدی خارج شده. 🗓 1405/04/06 🌐@signal_plus_1
-
شصدف یواش یواش فروش شرکت از مارکت شرکت داره بیشتر میشه چرا تابلوی سهم خوب نیست ؟