جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
افشین | afshin200
۱۹:۵۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

مگه نوری از نفت استفاده میکنه؟؟ فکر کنم خوراک نوری میعانات گازی باشه که از پالایشگاههای گاز بهش میرسه. نفت و نفتا رو عمومن پتروشیمی شازند (شاراک)استفاده میکنه. ارزان شدن نفت خیلی ربطی به خوراک نوری نداره.

لیست اخبار